fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתום מרדף: נעצרו ארבעה חשודים בחשד לגניבת טון אבוקדו ממושב דור

שקי האבוקדו שנתפסו ברכבים (צילום: דוברות המשטרה)
שקי האבוקדו שנתפסו ברכבים (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי משמר הגבול עצרו אתמול (שישי) ארבעה חשודים בשנות ה-20 תושבי הכפר מזרעה בגניבת כטון אבוקדו בשווי מוערך בכ- 10,000 שקלים מהמטעים של מושב דור שבמועצה האזורית חוף הכרמל. הערב (מוצ"ש) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה.

במהלך הפעילות נערכו הכוחות וביניהם שוטרים, מתנדבים וכוחות מערך היישובים של מג"ב באזור המטעים של מושב דור. הכוחות זיהו מספר חשודים שעסקו על פי החשד בגניבת הפרי המבוקש והעמסתו לשלושה רכבים ששימשו אותם בביצוע הגניבה. את הפעילות המשיכו השוטרים בהתחקות אחר החשודים וביצוע מעצר של שלושת כלי הרכב באזור מחלף עתלית.
נעצרו שני רכבים ובהם שלושה חשודים, כשהרכב השלישי החל להימלט במהירות מהמקום כשאחריו התנהל מרדף משטרתי במהלכו פרץ הרכב החשוד מחסום משטרתי, פרק מהרכב החשוד שניסה להימלט רגלית כשהשוטרים רדפו אחריו והביאו למעצרו.

שקי האבוקדו שנתפסו ברכבים (צילום: דוברות המשטרה)
שקי האבוקדו שנתפסו ברכבים (צילום: דוברות המשטרה)

ממשמר הגבול נמסר: "פריסתם הרחבה של שוטרי משמר הגבול בכל הגזרה הכפרית בישראל לצד שילוב הכוחות המבצעיים, המודיעינים והטכנולוגיים של משטרת ישראל מביא להמשך הירידות בנתוני הפשיעה החקלאית שכן אנו רושמים מתחילת השנה ירידה של כ- 10 אחוז במספר התיקים שנפתחו בתחום הפשיעה חקלאית ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בירידות שמחזקות את המגמה שנמשכת מזה שנים ארוכות, ירידות משמעותיות בהיקף הפשיעה החקלאית בישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות