fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת ההייטק רוצה להביא לשינוי בפרדסיה

מול יצחק ימיני, המכהן כבר 40 שנה בתפקיד ראש המועצה, תתמודד גם טל תעסה, אם לשלושה, בת 43 שקיבלה את תמיכת "יש עתיד"
טל תעסה
טל תעסה (צילום: לביאה לאון)

מפלגת 'יש עתיד' הודיעה על כוונתה לתמוך במועמדת טל תעסה, לראשות המועצה המקומית פרדסיה. מזה 40 שנה מכהן יצחק ימיני, בן 73, בראש מועצת פרדסיה. הוא נחשב למי שמכהן הכי הרבה שנים ברציפות כראש מועצה מקומית. בבחירות הקרובות מלבד תעסה יתמודדו מול ימיני בעיקר חברי מועצה מכהנים: תומר יפת, גדעון בן אהרון, ורפי פילוסוף וטל גורקי.

טל תעסה
טל תעסה (צילום: לביאה לאון)

תעסה, בת 43, תושבת פרדסיה, נשואה לגל יליד פרדסיה ואם לשלושה, בן (15), ליאור (13) ויונתן (6). היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מהמכללה למינהל, כיהנה במספר תפקידים ניהוליים בכירים בחברות תקשורת והייטק, וכיום בעלת מיזם בתחום החינוך.

לדבריה סיעת יש עתיד פרדסיה שמה לה למטרה להביא לשינוי ברמת הניהול של המועצה. היא מוסיפה כי במהלך החודשים האחרונים התארגנה קבוצה של תושבים שפרדסיה יקרה לליבם כדי לשנות.

"פנינו לתושבים והצגנו את החזון שלנו בתחומי חינוך, תשתיות ואיכות הסביבה, תרבות ושירות לתושב, יחד עם הדרישה לשיפור משמעותי ושינוי של הסטנדרטים הניהוליים במועצה", אומרת תעסה, "אני מאמינה שפעילות עם אנשים מוכשרים ומחויבים בהנהגתי יביאו לשיפור משמעותי בניהול היישוב ואיכות חיי התושבים בו. אני חשה שפעילות זו ממלאת אותי בתחושת שליחות אמיתית להצעדת פרדסיה: הבית שלנו למקום טוב יותר לתושביו".

לאחרונה הצטרפו לשורות יש עתיד בפרדסיה ירון רשף שהיה סגנו של ימיני ודני וינטר לשעבר חבר מועצה מוערך: שניהם אנשי הי טק מצליחים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות