fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמו פראדה לשומרי המצוות

נרתיק מעוצב לטלית, כיסוי ראש עדכני ומנקר עיניים וכיפה וציצית ממותגים. יש, מתברר, תשובה אופנתית הולמת לשומרי המצוות עם הזיקה לשיק
אמנדה קרמר בעלת המותג AMANDA K
קשה לי להיפרד מכל פריט. אמנדה קרמר (צילום: יח"צ)

אמנדה קרמר, בת 36, ילידת אנטוורפן שבבלגיה, אם לשישה ילדים, מעצבת מהסטודיו הצנוע בגבעת שמואל כיסויי ראש, פריטים ייעודיים לחתנים-כלות ולחוגגים לבר או בת המצווה, כמו טליתות מעוצבות בתיקים תואמים, כיסויים לבקבוקי יין ומפות רקומות. מעין פראדה לשומרי המצוות.

אמנדה קרמר בעלת המותג AMANDA K
"קשה לי להיפרד מכל פריט". אמנדה קרמר (צילום: יח"צ)

נישה ייחודית בעלת זיקה לארון הקודש. קרמר, שלמדה אמנות במכללת אמונה שבירושלים, הגיעה כמעט במקרה לעיסוקה כיום כמעצבת, כאשר לפני כעשור פנו אליה חברות, שכנות ומכרות שביקשו את שירותיה בסטיילינג, ותתפור להן מטפחות ראש כמו שתפרה לעצמה.

מאז החלה קרמר לעצב בעצמה ותחת המותג AMANDA K, היא מייצרת מתוך הסטודיו שלה בגבעת שמואל, פריטים לאימהות צעירות עם חיבה לשיק וסטייל לצד שומרי ושמורות מצוות שמתעקשים על אמירה אופנתית, בין אם ככיסוי ראש או בין אם כנרתיק לטלית.

"אני אדם שמאוד מעריך אסתטיקה", מסבירה אמנדה, "וככזו, תמיד שאפתי גם להיות מעודכנת בכל מה שנכון וטרנדי, אך להישאר נאמנה לקו שלי, שמתאפיין בצבעוניות עליזה מחד ובקווים סולידיים מאידך.

"חתימת ידי ניכרת בכל הפריטים שיוצאים מהסטודיו שלי וגם כשאני צריכה למסור פריט שעוצב בהזמנה אישית, קצת קשה לי להיפרד ממנו, כי באופן הכי טבעי לי, הוא פשוט פיסה נוספת ממני ששמתי בתוך היצירה וכעת אני נאלצת למסור באהבה".

 איך נראה נרתיק מעוצב לטלית?
בכתבה המלאה בחדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות