fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שודד בגרביים: השאיר את נעליו מחוץ לחלון מחשש ללכלך

שוטרי תחנת שדות מצאו פורץ בידיו של בעל הדירה שנפרצה כשלרגליו גרביים בלבד. כשנשאל היכן נעליו טען כי בגלל הגשם והבוץ לא רצה ללכלך את הבית
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

ביום שישי שעבר לפנות בוקר, כשבחוץ משתוללת סופת גשמים, התקבלה במוקד 100 של המשטרה קריאה מתושב כפר יונה שדיווח על כך שלכד פורץ בדירתו ובמהלך מאבק שהתפתח ביניהם נחתך הפורץ מסכין שאחז בידו.

האירוע הועבר לשוטרי תחנת שדות שמיהרו להגיע לבית. כשנכנסו פנימה, הבחינו בבעל הדירה כשהוא אוחז בחשוד, כתם דם זעיר על כתפו ולרגליו גרביים בלבד. כששאלו אותו השוטרים היכן נעליו, הסביר להם כי בשל מזג האוויר נמנע מלהשאיר טביעות נעל ברחבי הבית ונעליו ממתינות לו מחוץ לחלון.

החשוד, בן 24, תושב טייבה, השתחרר לפני כשבועיים לאחר שריצה תקופת מאסר ממושכת של כשלוש שנים בגין התפרצויות לדירה. לאחר שנתפס, ביקשו השוטרים לברר כיצד הגיע ליישוב וכיצד תכנן להימלט.

הצעיר סיפר להם כי הגיע למקום רכוב על גבי אופניים ואף סיפר לשוטרים שכלי הרכב ממתין לו בחצר הבית. השוטרים גילו כי הוא גנב את האופניים לפני מספר ימים מחצר בית ביישוב, כמו גם מכשיר הטלפון של החשוד נגנב מבית אחר וכך ייחסו לצעיר שלוש התפרצויות.

החשוד עוכב לחקירה בתחנה ובסיומה נעצר. במשטרה בודקים לכמה בתים הספיק לפרוץ במהלך התקופה מאז שוחרר.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות