fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיבוב שני בבחירות לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל

מועצה אזורית חוף הכרמל תחזור ביום שלישי 7.1.14 לבחירות חוזרות, זאת לאחר שאחוז המצביעים לכרמל סלע, שהגיע למקום הראשון, היה נמוך מ-40 אחוזים והגיע ל-39.14 אחוזים בלבד

בבחירות לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל, נקבע כי יתקיים סיבוב שני, לאחר שאחוז המצביעים למועמד כרמל סלע, שהגיע למקום הראשון, היה נמוך מ-40 אחוזים והגיע ל-39.14 אחוזים בלבד.

מי שהגיע למקום השני, הוא אבי קאופמן, שהתמודד מול סלע גם בבחירות הקודמות בשנת 2009. קאופמן זכה ל-32.99 אחוזים מכלל קולות המצביעים, מה שאומר שהוא יהיה זה שיתמודד מול סלע בבחירות החוזרות שיתקיימו בעוד כשבוע וחצי (יום שלישי, 7.1.14).

בבחירות הקודמות שנערכו כאמור בשנת 2009, קיבל סלע 60 אחוזים מכלל קולות הבוחרים ואילו קאופמן זכה ל-40 אחוזים בלבד.

כרמל סלע (צילום: יורם רשף)
כרמל סלע (צילום: יורם רשף)

ההבדל במספר הקולות בין השניים הוא בסך הכול 666 קולות לטובת סלע. במושב גבע כרמל, היישוב בו הוא מתגורר, זכה ל-295 קולות מול 53 קולות של קאופמן. בישובים עתלית וקיסריה קיבל קאופמן את מירב הקולות, כשבעתלית קיבל 1,097 קולות מול 781 לסלע ובקיסריה בה זכה ל-806 קולות זכה סלע ל-416 קולות בלבד.

בקמפיין הבחירות הנוכחי לקחו חלק ארבעה מתמודדים: כרמל סלע, המכהן כראש המועצה האזורית מזה שתי קדנציות, אבי קאופמן שכאמור התמודד מולו כבר בבחירות הקודמות, אורן עוזרד ואלי אליהו תורג'מן.

אחוז המצביעים השנה עמד על 54 אחוזים, להבדיל מהבחירות הקודמות ב-2009 בהן אחוז ההצבעה עמד על 49 אחוזים בלבד, מה שמצביע על עלייה של כחמישה אחוזי הצבעה בחוף הכרמל.

אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)
אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)

היום (רביעי), יום לאחר הבחירות, אמר סלע: " שבריר אחוז הפריד בין מרבית תושבי חוף הכרמל לעשייה של עוד חמש שנים מוצלחות. אנו נצא בקמפיין רחב היקף שאנו משוכנעים שיביא אותנו לניצחון משכנע בעוד שבועיים. אין לי ספק שמרבית תושבי חוף הכרמל רוצים אותי לעוד חמש שנים מוצלחות ועכשיו, כשהבחירה ברורה, נוכל להמשיך את העשייה בהקדם. אני רוצה להודות לפעילים ולמתמודדים שעשו ימים כלילות בשטח ובמטות השונים ונתנו לי שוב פעם את ההוכחה לכך שאנו חיים במקום הטוב ביותר בישראל".

קאופמן: "אנחנו ממשיכים במרץ לעבוד עכשיו לקראת הסיבוב השני. הבחירות אתמול הוכיחו שתושבי חוף הכרמל רוצים שינוי. אנחנו עובדים למען יישום השינוי בעוד כשבועיים. אני חש צורך להודות מעומק הלב למי שהגיע להצביע ונתן בי את אמונו. אנחנו נשלים את המהלך בעוד שבועיים כי לחוף הכרמל מגיע את זה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות