fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מנהל אגף החינוך היסודי עוזב

אחרי שש שנים כמנהל אגף חינוך יסודי בעיר נתניה, עוזב מנהל האגף ד"ר שי פרוכטמן לנהל את מחלקת החינוך של אבן יהודה. פרוכטמן עוזב מערכת לה תרם במהלך שנות כהונתו שינויים משמעותיים כמו: נפתחו אזורי הרישום, בתי ספר הפכו ייעודיים, נכנסו פרוייקטים כמו בית ספר רוקד ולימוד שחיה, נפתח קמפוס לאומנויות ובית ספר אלומות שינה פניו ברוח האנתרופוסופית.

דר שי פרוכטמן צילום רן אליהו
דר שי פרוכטמן צילום רן אליהו

פרוכטמן: "הגעתי לתפקידי לאחר שמונה שנות ניהול בית ספר יסודי. למדתי מקודמתי עידית שפרלינג את הנעשה באגף ויחד עם שותפי חשבתי כיצד להצעיד את המערכת. יחד הובלנו לשינוי פדגוגי משמעותי בבתי הספר כאשר מצד אחד טייבנו את דרכי ההוראה בכיתות (כולל הכנסת שולחנות עגולים עם לוח מחיק עליהם) לבניית צוותי עבודה ולמידה מתוך הנעה פנימית ומאידך – הובלנו מהלכים לטיוב האקלים בבתי הספר. יחד עם אגף מו״פ במשרד החינוך הובלנו את תוכנית הייחודיות בבתי הספר, כך שכיום בתי הספר בעיר נתניה נחשבים פורצי דרך ברמה הארצית והמודל שבנינו, נלמד ברשויות אחרות. הובלנו מהלכים לפתיחת אזורי הרישום בעיר וכיום העיר כולה נמצאת במודל בחירה מבוקרת, ו-96 אחוזים מההורים מקבלים עדיפות ראשונה.

הובלנו  תוכניות פדגוגיות רבות הכוללות את כיתות רוקדות, מדריכים בדרכים, קוראים אנגלית בהנאה, מיחשוב בתי הספר ותקשוב הכיתות, מילת ועוד. פתחנו ביגאל אלון את מרכז פסגות השני בעיר, ואף יצרנו אינטגרציה בריאה יותר במוסדות החינוך. הובלתי לפתיחת קמפוס דורה לאומנויות ואף מצאנו פתרונות לשילוב תלמידי החינוך המיוחד בבתי הספר מתוך חשיבה על שילוב נכון של התלמידים. עודדנו את המנהלים והצוותים החינוכיים להוביל יוזמות חינוכיות המותאמות לצבע הצובע את ייחודיות תוכנית הלימודים שלהם. אני מבקש להודות לראש העיר, הגב' מרים פיירברג איכר, לראש מינהל החינוך טובה דולב, לממונה על החינוך ד״ר אביטל לאופר, ולכל שותפי במינהל חינוך, משרד החינוך, המנהלים, הנהגות הורים וצוות האגף שלי על התמיכה והעבודה המשותפת בכל השנים האחרונות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות