fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מושב אביחיל: תינוק ניצל מתקיפת כלבות זאב

שתי כלבות זאב קשורות ברצועה ניסו להתנפל על עגלת תינוק. המטפלת שלו הגנה עליו בגופה וננשכה מספר פעמים עד זוב דם. "הם היו עלי כעשרים דקות וזה היה כמו נצח. סיוט. אני צרחתי כמו משוגעת"
כלב זאב
צילום: אילוסטרציה: פנתרמדיה

מרים כחלון היתה גיבורת השבוע במושב אביחיל אחרי שגוננה בגופה מתקיפה של שתי כלבות זאב גדולות על התינוק שבו היא מטפלת כאשר גוננה עליו בגופה. כחלון ננשכה בכמה מקומות בגופה ובכך הצילה את אורי ארליך הפעוט.

כחלון: "טיילתי עם אורי בגן השעשועים בשיכון הבנים במושב כשהוא בעגלה. התיישבתי לחמש דקות והתכוונתי לתת לו משהו לשתות לפני שאני משחררת אותו לשחק על הדשא. בעוד אני מסתובבת להוציא את הבקבוק מהעגלה התנפלו עלי מאחור שתי כלבות גדולות שהיו קשורות ברצועות ארוכות והוחזקו על ידי ילד בן 12. אני לא שמתי לב שיש כלבים במקום. מיד חשבתי על אורי והתכופפתי תוך שאני מגוננת עליו בגופי כשהכלבות מתנפלות עלי משני הצדדים ונושכות אותי ביד שמאל ובירך ימין. צרחתי ולא היה מי שיעזור אלא רק מטפלת אחרת שהיתה במקום שלא יכלה לעשות כלום וגם היא כך הסתבר לי הותקפה על ידם.

"הם היו עלי כעשרים דקות וזה היה כמו נצח. סיוט. אני צרחתי כמו משוגעת אבל באותו הזמן הרחקתי עם היד השניה את העגלה אל השיחים כדי להגן על אורי. לא היה מי שיעזור והילד לא השתלט עליהן. הוא היה בהלם. לבסוף הצלחתי להוריד אותן ולהרחיק אותן ממני. רצתי לכביש כשאני מדממת ואנשים שראו אותי הזמינו אמבולנס שהוביל אותי ללניאדו. שם תפרו את הקרעים, נתנו לי טטנוס ושחררו אותי הביתה".

כחלון, 50 היא מטפלת ותיקה וטיפלה גם בילדיה הבוגרים של משפחת ארליך. אביו של אורי התרגש ואמר שמרים הצילה להם את הילד. "כל החיים שלי אני פוחדת מכלבים גדולים ועכשיו יש לי טראומה וסיוט. כלבים צריכים להיות בשטחים ציבוריים לא רק כשהם קשורים לרצועה אלא עם מחסום פה וזה חשוב עוד יותר. ובכלל אני חושבת שצריך לאסור הכנסת כלבים לגני שעשועים בהם נמצאים ילדים וגם כשהם מטיילים עם מבוגרים. הם משאירים צואה במקום ואי אפשר להוריד ילדים לשחק בחול".

מבדיקת המקרה עולה כי הכלבות הן של משפחה ששוהה בחו"ל שהטילה על אחיו הבוגר של הילד להוציא אותן לטיול היומי. הכלבים הועברו להסגר במחלקה הוטרינרית במועצה האזורית עמק חפר.

 הכתבה המורחבת בגיליון סופ"ש של "חדשות נתניה" 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות