fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מגיע לנו תואר"

למרות עונה קשה מקצועית וניהולית, מכבי כישרונות חדרה העפילה לגמר גביע המדינה ותנסה לזכות בגביע מול אס"א תל אביב. הקבוצה סובלת ממכת פציעות, אבל בחדרה מאמינים שאפשר לנצח
יוסי סופר עם בנותיו טל ודניאל בזכייה האחרונה לפני שנתיים

למרות עונה בינונית ורצופת קשיים, מכבי כישרונות חדרה יכולה לסיים את העונה הזו עם תואר. הקבוצה העפילה למשחק גמר גביע המדינה ותתמודד ביום חמישי הבא, 18.5 (19:40, האיצטדיון בלוד), מול אס"א תל אביב. כזכור, לפני שנתיים זכתה הקבוצה בתואר היסטורי לאחר שניצחה את אותה אס"א בגמר הגביע 0:1.

חדרה העפילה לגמר לאחר ניצחון טכני 0:3 על בנות סכנין. הסיבה: ביזארית לחלוטין. בנות סכנין לא הופיעו למשחק בטענה שהשחקניות לומדות לבחינת בגרות בביולוגיה…

עמי אלחדד. "רואים שיפור" (צילום: שלומי גבאי)
המאמן עמי אלחדד. "עובדים קשה" (צילום: שלומי גבאי)

אבל בחדרה כבר שכחו מזה, ומאמינים בסיכויים לחזור עם הגביע. מכבי כישרונות חדרה כבר נחשבת שנים כמועדון ההישגי הטוב ביותר בחדרה ולמרות ההצלחה של קבוצת הגברים העונה, ההישג של קבוצת הנשים לא פחות מרשים. "אנחנו נמשיך להיות מועדון שדוגל במצוינות ומקווים שבעיריית חדרה יתמכו בנו לא רק לפני גמר גביע המדינה אלא לפני ובמהלך כל עונה ועונה", אמרו בקבוצה.

מאמן הקבוצה עמי אלחדד אמר לקראת המשחק: "אנו עובדים קשה מזה תקופה ארוכה. מקווה מאוד שהפצועות שלנו יחלימו עד למשחק הגמר. הקבוצה של אס"א היא קבוצה טובה וגם אנחנו קבוצה טובה, כך שאמור להיות משחק שקול ומעניין". קפטנית הקבוצה, רעות דוד: "הקבוצה שלנו התייצבה לאחרונה אחרי תקופה לא קלה ואנו מסתכלים קדימה. ברור שהמטרה שלנו היא לזכות בגביע. יש פה צוות שלם של הנהלה ושחקניות שיוצר מועדון גדול שמביא לחדרה את ההישגים הגדולים ביותר בספורט. אני מזמינה את כולם ללוות אותנו למשחק ולתמוך".

יוסי סופר עם בנותיו טל ודניאל בזכייה האחרונה לפני שנתיים
יוסי סופר עם בנותיו טל ודניאל בזכייה האחרונה לפני שנתיים (צילום: שלומי גבאי)

חנין נאסר, שמשחקת בחוד: "אנחנו קבוצה שהיא כמו משפחה. מגיע לנו ולעיר תואר. אנו מבטיחות שניתן הכל על מנת לזכות בגביע. יש לנו קבוצה מצוינת וביחד נוכל לעשות דברים יפים".

הבעיה הגדולה של הקבוצה שהיא תגיע למשחק בהרכב יחסית חסר, כאשר השוערת ספיר כדורי קרעה את הרצועה הצולבת וכבר מזמן גמרה את העונה. הבלמית ספיר סרוסי סוחבת פציעה בברכה אך במועדון מקווים להכשירה לקראת משחק הגמר. גם טל סופר נמצאת עם מתיחה בשריר ולא התאמנה לאחרונה, אך בחדרה מאמינים כי תחזור לאימונים בקרוב ותעמוד לרשותו של אלחדד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות