fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמצים להפיק פסטיבל מוזיקה לזכרו של עודד בן- סירא

חבריו של עודד בן -סירא שנהרג במבצע צוק איתן מתכננים לכבודו פסטיבל מוסיקה שיתקיים בחודש אוגוסט, בסמוך לניר עציון.
עודד בן סירא
עודד בן סירא (צילום עצמי)
עודד בן סירא
עודד בן סירא (צילום עצמי)

קבוצת חברים של רב סמל עודד בן -סירא מניר עציון, שנהרג במהלך מבצע צוק איתן, פועלים במרץ לנסות ולהרים פסטיבל מוזיקלי לזכרו  לאזכור יום הולדתו ה-23 בחודש אוגוסט. בן סירא היה אמור להשתחרר משירותו הסדיר במהלך מבצע צוק איתן, אך בחר להתנדב ולהיכנס עם יחידתו לעזה ונהרג.

הפסטיבל צפוי להתקיים בשדות הסמוכים לכביש מספר 4 של ניר עציון. הרעיון להפקת הפסטיבל עלה בשל אהבתו של בן -סירא למוזיקה. הוא ניגן גם בגיטרה וגם בפסנתר ובכל רגע פנוי שלו האזין למוזיקה. בכוונתם לקחת את כל הכסף שייאסף במהלך הפסטיבל ובעזרתו להנציח את זכרו של בן סירא אם בצורת אנדרטה ואם בדרך אחרת שתיבחר בהמשך.

לשם קיום הפסטיבל, שעתיד להתקיים מתרומות, פנו החברים, חלקם תושבי ניר עציון, לחברת הפקות מהאזור שבעליה החליט לתרום מזמנו ולפעול לקידום הפרויקט בהתנדבות. עוד לשם מימוש חזון זה, נעשו מגעים עם גופים ציבוריים ואמנים שונים במטרה לנסות להשיג הנחות, תרומות ושיתופי פעולה. בין האמנים שקיבלו פנייה בעניין ניתן למצוא שמות כמו ברי סחרוף, אהוד בנאי, עידן רייכל ועוד.

גם המועצה האזורית חוף הכרמל קיבלה פנייה בעניין שכללה בקשה לקבל סיוע לשם קיום האירוע. לדבריו של מייסד הרעיון, דוד רוזנברג, מהמועצה נמסר להם בתגובה לפנייה שאמנם הם לא יוכלו לסייע בתרומה כספית, אך בהחלט יבדקו אפשרות לסייע להם בדרכים אחרות ביניהן אספקת גנרטור לפסטיבל.

החברים עמוד פייסבוק בשם "מנגינה של חיים", שזה קטע מהכתוב על מצבתו של בן- סירא. בשלב זה הצליחו הצעירים לגייס כבר מספר תרומות למימוש האירוע, אך לדבריהם זה לא מספיק.

גם מבחינת האמנים שום דבר עדיין אינו סגור אך החברים לא מתייאשים וממשיכים לנסות לקדם את חזונם.  רוזנברג: " בכל רגע פנוי שהיה לעודד הוא הוציא את הגיטרה והתחיל לנגן. על פסנתר הוא למד לנגן לבד. השילוב הזה של איש העשייה שהוא היה והחיבור שלו למוזיקה הובילו אותנו לרצות לקיים את הפרויקט הזה. אנחנו צריכים תרומות ונשמח אם הציבור הרחב ואומנים יעזרו לנו להרים את הפרויקט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות