fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל ניצמן: הייתה לנו בעיית מנהיגות

קבוצת הבוגרים של עירוני חדרה בכדורסל נמצאת באחת העונות המוזרות בשנים האחרונות. במהלך הקיץ עשו בקבוצה מהפכה ותחת המאמן טל נימצן בנו קבוצה חזקה במטרה לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים.

חדרה פתחה את העונה נהדר והייתה בתנופה אדירה אך לאחרונה הקבוצה נמצאת במשבר, שהגיע לשיאו בשבוע שעבר בהפסד מביך 62:82 בבית מול הפועל ג'ת.

רגע לפני המפגש הערב (20:00) נגד בית"ר כפר יונה, זמן טוב לשמוע מה חושב המאמן על הירידה החדה ביכולת.

נימצן: "לצערי הדברים לא הולכים לנו בזמן האחרון. אנחנו במין כדור שלג של הפסדים שפגע לנו בביטחון. אנחנו קבוצה צעירה מאוד וזה יכול לקרות".

מה בעיקר לא עובד המשחקים האחרונים?

"אי אפשר להצביע על משהו אחד. בהפסדים האחרונים היו משחקים ששיחקנו טוב והפסדנו וכאלה שלא. בגדול הייתה לנו בעיה במנהיגות בדקות הקשות וסף שבירה נמוך מדי".

מכבי חדרה קבוצתי

איך יוצאים מהמשבר?

"לנצח, פשוט. בנוסף החלטתי לשחרר את הרכז הראשון שלנו, אלון דמבינסקי, שלא התאים לסגנון המשחק שרציתי להנחיל בקבוצה, ואני מקווה שעכשיו השחקנים ייקחו יותר אחריות ויראו את יכולתם, שראינו ברצף הניצחונות שלנו".

האם אתה יכול להצביע על טעות מסוימת שעשיתם בקבוצה?

"אחת הטעויות שעשיתי בדיעבד, הוא חוסר האיזון בקבוצה מבחינת השחקנים הצעירים לוותיקים יותר, כאשר גם הוותיקים הם בעצם חבר׳ה צעירים בעצמם שעוד לא הובילו קבוצה. בדיעבד, שוב, היינו צריכים לפחות עוד שחקן מנוסה אחד".

האם רצון הפלייאוף עדיין קיים?       

"לפני שנחשוב על פלייאוף, אנחנו חושבים איך להרים את הקבוצה ולחזור לנצח, כי בלחץ התחתית קשה להראות את היכולות האמיתיות של הקבוצה והשחקנים".

מה המסר שאתה יכול להעביר לאוהדים?

"שאני שמח שהם ממשיכים לבוא ולתמוך בנו. נעשה הכול בשביל להחזיר להם בניצחונות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות