fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח בכפר יונה: האח רצח את אחיו

אראגו אסרס חשוד כי רצח את אחיו החייל, יצחק. מעצרו הוארך בשמונה ימים והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. החשוד תקף בעבר את אחותו ונמצא לא כשיר לעמוד לדין
האם מצאה את בנה מתבוסס בדמו. בית המשפחה (צילום: שלומי גבאי)

רצח מזעזע בכפר יונה: המשטרה חושדת שאראגו אסרס (32) דקר למוות ביום שני בצהריים את אחיו החייל, יצחק (18). אם המשפחה שהגיעה לבית ברחוב שרת בשעה 14:00 מצאה את בנה מתבוסס בשלולית דם כשהוא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון.

חובש רפואת חירום במד"א אבי מלכה סיפר: "כשנכנסנו לבית ראינו צעיר מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי אלימות קשים. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

האם מצאה את בנה מתבוסס בדמו. בית המשפחה (צילום: שלומי גבאי)
האם מצאה את בנה מתבוסס בדמו. בית המשפחה (צילום: שלומי גבאי)

המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה. ביום שלישי הובא החשוד לבית משפט השלום בפתח תקווה, מעצרו הוארך ב?? ימים והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

יצחק שהתגייס לפני כחודשיים לצה"ל הוא הצעיר מבין שבעת ילדי המשפחה, בהם חמש בנות. עם הגעת כוחות המשטרה למקום עלה חשד כי האח אראגו מעורב ברצח והמשטרה הודיעה כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. יש לציין כי החשוד נחשד בעבר בתקיפת אחותו, אך נמצא לא כשיר לעמוד לדין ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי.

בן הזקונים. יצחק אסרס (צילום: מתוך הפייסבוק)
בן הזקונים. יצחק אסרס (צילום: מתוך הפייסבוק)

ארבע שעות לאחר תחילת החיפושים אחריו אותר האח בנתניה ועוכב לחקירה.

עשרות שכנים ומכרים של המשפחה התאספו ליד בית המשפחה ובמקום הוקמה סוכת אבלים. השכנים המזועזעים סיפרו כי האח החשוד ברצח סבל מבעיות פסיכיאטריות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות