fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרים את דרור

ערב לזכרו של דרור אלוני יתקיים בבית חירות
דרור אלוני ואחיו אדר ושרון צילום עצמי
דרור אלוני ואחיו אדר ושרון צילום עצמי

"זהו סיפור של מאבק, אהבה, חיפוש שלווה, תקווה ואומץ. התבוננות כנה בחיים ואהבה בלתי מתפשרת". ערב לזכרו של דרור-אמרי אלוני יתקיים ביום שבת (20.9) בבית חירות. אלוני נפטר לפני כשנתיים מסרטן אלים בגיל 33, אחרי מאבק ארוך שנמשך 23 שנה. אלוני, היה מהנדס במקצועו בוגר הטכניון בחיפה, מדריך צ'י גונג וטאי צ'י, כשהיה בן עשר חלה בסרטן ולא ויתר לעצמו על כלום וחי כל רגע. לפני שלוש שנים יצא לאור ספרו "פתאום ביום בהיר אחד" בו הוא מספר על חיפושי הדרך, ניצחון הרוח האיתנה שלו על הגוף והשלווה שמצא בבודהיזם ובמדיטציה.

לכבודו ולזכרו מקיימים ההורים זה השנה השנייה, יום שנתי, "היום של דרור", יום שמח של מעולמו הרוחני העשיר של בנם. האירוע יהיה כולו על טהרת תורות המזרח הכולל הרצאות על בודהיזם ושימור הסביבה, סדנאות מדיטציה, צ'י גונג ויוגה, פעילות יצירה לילדים, ומופע פולק ורוק אנד רול של עומרי דגן ולהקתו. כמו כן יהיה במקום מזנון אוכל הודי. האירוע פתוח לקהל הרחב ויתקיים בשבת (20.9) על הדשא בבית חירות שם מתגוררים הוריו ואחיו.

דרור אלוני ואחיו אדר ושרון צילום עצמי
דרור אלוני ואחיו אדר ושרון צילום עצמי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות