fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפגנה נוספת נגד הקמת מפעלי גז באתר חגית

שלטי מחאה הוצבו בכבש 6- מחלף עין תות והודלקו כתובות אש בצד הדרך
גז בים
גז בים (צילום: רעי מלמד)

מטה המאבק כרמל- מנשה יחד עם עשרות נערים מהאזור הפגינו הערב (חמישי) ביציאה מכביש שש (מחלף עין תות) כנגד תכנית קליטת גז באתר חגית. שלטי מחאה הוצבו בצמתים  והודלקו כתובות אש בצד הדרך. סמוך לחיבור בין כביש 70 לכביש 6, נוצרו עיכובים ופקקי תנועה.

בתקופה האחרונה הגישו מטות המאבק נגד תכנית הממשלה למעלה מ-7,000 השגות נגד התכנית. במקביל, הציגו חברי המטות והרשויות השונות בפני החוקר שמונה על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה על מנת לשנות את התכנית ולהעביר את הקמת מתקני הגז ללב ים.

גז בים
גז בים (צילום: רעי מלמד)

ממטה המאבק נמסר בתגובה: "ניתן לבצע את כל הפרויקט בלב ים, כמו שעושים ברחבי העולם ומשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ולא להקים פרויקט מיושן, מסוכן וחסר מעוף ולפגוע בכרמל כולו ולהעמיד עשרות אלפי תושבים בסכנה תמידית.

"מטה כרמל מנשה פועל למעלה משנה וחצי על ידי מתנדבים מקרב תושבי הישובים: יקנעם, אליקים, דלית אל כרמל- העמותה לשמירה על האדמות, רמות מנשה, עין העמק יישובי מועצה אזורית מגידו.  המטה מתכוון בתקופה הקרובה להמשיך ולהפגין באזור ובכל רחבי הארץ, יחד עם עבודת מטה והסברה מול מוסדות התכנון והפוליטיקה של המדינה עד אשר תבוטל תמ"א 37/ח להקמת מפעלי גז בחגית. המטה קורא למקבלי ההחלטות לאמץ את הקמת אסדת הזיקוק בים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות