fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גברי בנאי באירוע תג מאיר בפורדיס: "אני מתבייש במה שקרה"

היום נערכה הפגנה שיזמו חברי "תג מאיר". לאירוע הגיעו גם גברי בנאי ודני חמיצר. בנאי המתגורר באזור אמר: " באתי כאן לומר שאני תומך בכם"
גברי בנאי בפורדיס
גברי בנאי בפורדיס (צילום: יוסי זמיר, תג מאיר)

עשרות פעילי תג מאיר הגיעו למפגן תמיכה בפורדיס שספג הלילה התקפת תג מחיר. במהלך האירוע התקשר נשיא המדינה שמעון פרס לראש המועצה המקומית וגינה את חילול המסגד עשרות פעילי תג מאיר השתתפו היום (ג') אחר הצהרים באירוע הזדהות עם תושבי פורדיס שספג הלילה התקפת תג מחיר על מסגד במקום על ידי פעילי ימין קיצוני. במהלך האירוע התקשר נשיא המדינה שמעון פרס לראש המועצה המקומית ינוס מרעי והביע הזדהות עם תושבי הכפר.

ראש המועצה מרעי מרעי הודה לפעילי תג מאיר על התמיכה. "לא ניתן לקיצונים לקלקל את מערכת היחסים הטובה עם השכנים שלנו". הוא הוסיף כי השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ הבטיח לו כי הפושעים ייתפסו.

יו"ר תג מאיר גדי גבריהו אמר "על ראש הממשלה להורות לשב"כ להביא את הפושעים לדין. מי שיודע להביא ספינת נשק מלב ים לחופי המדינ – בוודאי יודע לאתר פושעים שחיללו עד כה 32 בתי תפילה מוסלמים ונוצרים".

לאירוע הגיעו גם גברי בנאי ודני חמיצר. בנאי המתגורר באזור אמר "אני מתבייש שדברים כאלה מתרחשים, באתי כאן לומר שאני תומך בכם". פעילי תג מאיר העניקו לראש המועצה המקומית שתיל עץ זית ממשתלת הכפר קאסם שנפגעה פעמיים בהתקפת תג מחיר.

גברי בנאי בפורדיס
גברי בנאי בפורדיס (צילום: יוסי זמיר, תג מאיר)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות