fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהלל יפה הרימו כוסית לשנה החדשה

ושתהיה שנה טובה. הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה (צילום: טל זיגדון)

במרכז הרפואי הלל יפה פתחו את השנה החדשה בטקס הרמת הכוסית. מלבד שנה חדשה, ציינו במרכז הרפואי כי שנת תשע"ז הייתה עמוסה בשינויים רבים, התפתחויות ומורכבויות וכי הייתה זו שנה שבה נושא איכות הטיפול והמצוינות התבלטו משמעותית לאור קבלת תו תקן הרפואה הבינ"ל מטעם ארגון ה-JCI וכן העמידה ביעדי מדדים שהציב משרד הבריאות. בית החולים חוגג בימים אלה 60 שנה להיווסדו, לכן מתוכננות פעילויות פנים ארגוניות וחוץ ארגוניות לעובדים ולקהילה.

ושתהיה שנה טובה. הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה (צילום: טל זיגדון)
ושתהיה שנה טובה. הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה (צילום: טל זיגדון)

את האירוע פתח ד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי, שציין כי ישנה דרישה מתמדת לאזן בין חדשנות, ידע ורצון לשינויים למול מורכבות מערכת הבריאות. "למול אלו", הדגיש, "צוות המרכז הרפואי הוכיח בשנה החולפת כי אין דבר שימנע את הצלחתו במשימות בהן הוא דבק, וכי ערנות, מוטיבציה ואכפתיות הן המנוף לעשייה מוצלחת.

בהמשך, בירך ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי. ד"ר דודקביץ ציין כי מבחן התוצאה הוא לא הדבר החשוב היחיד, אלא גם הדרך שיש בה כדי להראות על שותפות של כל העובדים. לדבריו, שנת ה-60 להיווסדו של בית החולים היא ציון זמן חשוב וייצוגי, ולכן תתקיים פעילות שתהיה בסימן קידום בית החולים והרחבת הממשק עם הקהילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות