fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן גולן לאוהדי חדרה: "אם אצטרך לפנות את מקומי לטובת הקבוצה, אעשה זאת"

במועדון ממתינים לפגישה בין נציגי משרד הספורט ורשם העמותות ואופטימיים לגבי הפשרה שתיקבע לפני הדיון בבית המשפט
אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. (צילום: שלומי גבאי)

 

הפועל חדרה תחזור בשבת הבאה לליגה עם משחק חוץ קשה מול האלופה הפועל באר שבע כאשר המטרה לעצור את רצף שני ההפסדים לפני הפגרה, ובעיקר לחזור ליכולת הטובה של הקבוצה מאז פתיחת העונה. במועדון מקווים כי הסגל, פרט לבלם ירין פרץ, יהיו כשירים. יש לציין כי הקשר הצרפתי פרדי פלומיין ערך אימון מלא. המאמן ניסו אביטן כזכור לא יעמוד על הקווים מול המועדון בו עבד לאחרונה וזאת לאחר שקיבל עונש של שני משחקים בבית הדין לאחר שהורחק במשחק מול מכבי חיפה.

במקביל במועדון ממתינים להתפתחויות בשיחות מול נציגי רשם העמותות והרצון להגיע לפשרה לפני הדיון בבית המשפט שייערך ב-7 לינואר. כזכור רשם העמותות לא קיבל עד כה שום פשרה שהוצעה ולכן ביקש דיון בנושא בבית המשפט.

אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. (צילום: שלומי גבאי)

לאחרונה נכנסו לעניין גם ראשי משרד הספורט שנפגשו בשבוע שעבר עם ראשי חדרה כולל ראש העירייה צביקה גנדלמן והציעו מספר פשרות בכדי להגיע להסדר. השבוע ייפגשו ראשי משרד הספורט עם נציגי רשם העמותות. בינתיים אוהדי חדרה חוששים מעתיד הקבוצה וביקשו פגישה מיוחדת עם יו"ר חדרה אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני. במהלך הפגישה סיפר גולן על ההתפתחויות בשבועות האחרונים ואף ניסה להרגיע את האוהדים כי המועדון עושה את המקסימום בנושא.

גולן אף הבהיר בפני אוהדיה קבוצה כי במידה ויוצע פשרה לפיה יצטרך היושב ראש לוותר על מקומו לטובת המועדון, הוא לא יהסס לעשות זאת. "אין הרבה אנשים ולבטח יושבי ראש נותנים מהלב כמו אורן גולן וגם בעיריית חדרה וגם בהתאחדות לכדורגל התרשמו ממנו ולכן ננסה למצוא פשרה מקסימלית להפועל חדרה. המועדון ימשיך להתקיים בגדול ולהצליח על כר הדשא. אנחנו אופטימיים ומאמינים כי רשם העמותות גם כן רוצה להגיע להסדר מבלי לפגוע בקבוצה", אמרו בחדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות