fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

25 קומות מול הנוף לים

צילום: פנתרמדיה

חברת "אסיה חדרה ישראל" חתמה השבוע על הסכם לבניית שכונה איכותית בחדרה, במערב גבעת אולגה, שתכלול 5  מגדלי מגורים וכ-130 קוטג'ים הצופים לידם.

החתימה התבצעה במעמד ראש העירייה חיים אביטן והצוות המקצועי של עיריית חדרה, כולל מנכ"ל העירייה, מהנדס העיר, גזבר, היועצת המשפטית, מנהל מחלקת התשתיות, מנכ"ל חכ"ל ועוד. מטעם חברת "אסיה חדרה" חתם הבעלים אילון ברוך ומנכ"ל החברה עדי רביד.

130 קוטג'ים בקו ראשון לים (הדמיה: שיח אדריכלים)

הבנייה הרוויה תתבצע במסגרת תוכנית חד/1498 שאושרה על-ידי הוועדה המחוזית, אשר הדגישה שהתוכנית תביא לפיתוח השכונה והסביבה, תוך השתלבות במרקם העירוני וכן  שדרוג והחייאת השכונה הקיימת. טרם הפקדתה נדונה התוכנית בולחו"ף (הוועדה לשמירת הסביבה החופית), אשר תמכה בתוכנית ומצאה שיש בה כדי לתרום לחיזוקה של העיר.

התוכנית חלה על שטח בגודל 62 דונם על מגרשים לשימוש של מגורים לכ-600 יח"ד. על-פי התוכנית ייבנו 5 מגדלים בני 23-25 קומות עם מרווחים ביניהם. התוכנית מקצה שטחים פתוחים נרחבים בין המבנים, תוך יצירת שדירה מרכזית פעילה ומבנה ציבור (בחלק הדרומי של שטח התוכנית).

בקו ראשון לים ייבנו כ-130 קוטג'ים שיהפכו את המתחם כולו לאחת השכונות היפות והיוקרתיות במערב העיר ובאזור כולו.
אביטן אמר כי ברגע שהפרויקט ייצא לביצוע ועל הקרקע יעלו קוטג'ים יפהפיים, בד בבד ליסודות של מגדלי מגורים רבי קומות, לצד הקמת מלון וטיילת שאושרו אף הם, זה יהיה צעד נוסף במיצוי הפוטנציאל האדיר שיש לעיר והגשמה של חלום להפוך את חדרה לעיר משמעותית מרכזית ומבוקשת במדינת ישראל.

אחד מבעלי "אסיה חדרה" אילון ברוך אמר כי הפרויקט יהפוך את חדרה למטרופולין מודרני עם חוף ים מדהים. ברוך הודה לראש העיר ולצוות שליווה את חתימת ההסכם "על שיתוף פעולה וחזון משותף להקים את אחת השכונות היפהפיות במזרח התיכון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות