fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמונת מחזור

כשגילי סער למדה במחזור הראשון של התיכון למדעים ואומנויות היא גילתה שהיא רוצה להיות דוגמנית. ההורים פחות התלהבו, אבל סער כיכבה על המסלול, בארץ ובחו"ל. עכשיו, בגיל 32, היא כבר אמא לליאו בן השנה, מתכננת לכבוש את המסך, מקפידה לבקר את המשפחה בשכונת אפרים ולא מפסיקה להתעדכן בשינויים שעוברים על העיר
גילי סער (צילום: רון קדמי)
גילי סער (צילום: רון קדמי)

מחר ב"חדשות חדרה"

גילי סער עבדה כמעט בכל העולם. לונדון, ניו יורק, פריז. דגמנה, כיכבה בתיאטרון ובטלוויזיה. אבל הזיכרון הכי בולט שלה מגיע מהילדות בחדרה. "גדלתי בשכונת אפרים. זה היה בתקופה שעוד לא היה אינטרנט וסמארטפונים. היינו משחקים בחוץ.

אני זוכרת שבנינו בית על העץ בחורשה וליד עבר גם נחל חדרה. בנינו רפסודה. פעם אחת נפלתי לתוך המים. לא אשכח שכולם היו בטראומה. אחרי הכל, המים שם לא הכי נקיים בעולם. היו שמועות שזה הסוף שלי. אנשים לא הבינו לאן נעלמתי, אבל ברוך השם הכל היה בסדר".

הכל היה בסדר אז, ונראה שגם היום סער מסתדרת לגמרי לא רע. אמנם היום כל עולמה מתרכז בעיקר בבן לאו שחגג שנה בקיץ האחרון, אבל סער חוזרת לאט לאט לקדמת הבמה. או יותר נכון לומר היום לקדמת המסך.
כתבתו של אסף בכור

גילי סער (צילום: רון קדמי)
גילי סער (צילום: רון קדמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות