fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב חדרה מואשם בביצוע מעשים מגונים בבנות עשר דרך הפייסבוק

איליזרוב רפאל, עבריין מין ניצל את תקופת הפיקוח לאחר שריצה שנתיים מאסר בביצוע מעשה מגונה בקטינה, פתח עמודי פייסבוק פקטיביים וחשף את איבר מינו לשם סיפוק מיני
ההתמכרות למחשב מתחילה מגיל צעיר (צילום: אילוסטרציה)
צילום: אילוסטרציה
ילדה מול מחשב
צילום: אילוסטרציה

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד איליזרוב רפאל, בן 33 תושב חדרה המייחס לו שלושה אישומים של מעשים מגונים בקטינות מתחת לגיל 14 ובהטרדה מינית של קטינות מתחת לגיל 15.

על פי עובדות כתב האישום במהלך שנת 2012 פתח הנאשם שלושה חשבונות בפייסבוק, כאשר בכולם רשם במרמה שמות משתמש בדויים. בתקופה זו יצר הנאשם קשר עם קטינות, וזאת כשהוא מציג בפניהן מצג שווא בנוגע לשמו.

במהלך התכתבות באתר בין הנאשם לקטינות (כבנות 10) , הפעיל הנאשם את מצלמת המחשב, חשף את איבר מינו בפניהן ונגע בו, וזאת מבלי לחשוף את פניו, הכל לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

יצוין כי בעת ביצוע העבירות היה הנאשם בפיקוח לפי החוק להגנה על הציבור מפני עברייני מין ,וזאת לאחר שכבר ריצה מאסר בן שנתיים בגין מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות