fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים בחדרה: "העכברים פה חוגגים"

החצר האחורית של חדרה: תושבים ברוטשילד 38 מתלוננים על כך שמול ביתם מצטברת אשפה בכמויות גדולות, אשר לא מטופלת כיוון שמדובר בשטח פרטי: "במדינות עולם שלישי אין דברים כאלה"

תושבים המתגוררים מאחורי קניון לב חדרה ברחוב רוטשילד 38, מתלוננים כי הם חיים להגדרתם "בתוך פח זבל אחד גדול". מדובר בבניין פנימי שנמצא כאמור מאחורי הקניון ומאחורי מתחם חנויות לאורך רחוב רוטשילד. לטענת התושבים, האזור הנמצא בכניסה לבניין הפך לפח אשפה ציבורי, וכל אחד שמחפש להיפטר מקרטונים או מכל דבר אחר, זורק אותו בשטח המדובר.

"אני לא רוצה להגזים, אבל אם אומר שהעכברים פה חוגגים, אני עוד אהיה עדין. מדובר בשטח מזוהם, במדינות עולם שלישי אין כאלה דברים. שכאילו שאנחנו החצר האחורית של חדרה", אמר בכאב השבוע יחזקאל לילה, שיש לו דירה בבניין.

לטענת לילה, הוא פנה כמה וכמה פעמים לעיריית חדרה ולרשויות נוספות, אבל בינתיים המצב נותר כמו שהוא. "מגלגלים את האחריות מאחד לשני. בעירייה אמרו לי שיעשו סיור בעוד שבועיים ואז יראו מה אפשר לעשות. ומה בינתיים? שנישאר עם הזבל והמחלות? גרים פה אנשים דלי אמצעים שלא יכולים לקחת עורכי דין ולצאת למאבק יקר, אז מנצלים את זה. בינתיים המצב התברואתי פה מתחת לכל ביקורת".

מעיריית חדרה נמסר: "אכן מדובר בשטח פרטי. לפנים משורת הדין ביצעה העירייה מספר פעמים ניקיון בשטח הפרטי כדי לסייע לתושבים, אך האחריות לניקיונו הייתה ועודנה של התושבים. מאחר שיש שם גם שטחים פרטיים וגם שטחים ציבוריים, נקבע סיור בהשתתפות הגורמים המקצועיים בעירייה כדי לקבוע בוודאות מה פרטי ומה ציבורי, וזאת על מנת לראות כיצד ניתן לפעול ומתוך כוונה לתת את השירות הטוב ביותר לתושבים".

 

זוהמה ברוטשילד 38 בחדרה (צילום: שלומי גבאי)
מי אחראי? רוטשילד 38 (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות