fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תורמים לבני זוג שרוצים להביא ילד בהליך פונדקאות

הקבוצה העמידה למכירה חולצה של המועדון ושני כדורים חתומים על ידי כל השחקנים, לטובת בני הזוג שרון ואיציק בוברמן. המחירים: כדור ב-1500 שקלים, חולצה ב-2000 שקלים
בני הזוג בוברמן עם השחקנים והצוות הניהולי (צילום: הפועל חדרה אולגה)

קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה אולגה נרתמה לעזרתם של בני הזוג מחדרה, איציק ושרון בוברמן, שמנסים במשך 13 שנים להביא ילד לעולם ללא הצלחה. בני הזוג פנו לפרויקט גיוס המונים על מנת לגייס את סכום הכסף הדרוש כדי שיוכלו לפנות להליך פונדקאות.

בקבוצה הרימו את הכפפה לאחר שקיבלו פנייה מהזוג והעמידו לרשותם שני כדורים חתומים על ידי כל השחקנים וכן חולצה חתומה. כל כדור יועמד למכירה ב-1500 שקלים והחולצה ב-2000 שקלים.

שרון בוברמן: "החשיפה מאוד קשה לנו, אבל לא הסכמנו לוותר על החלום. מחמם את הלב לראות איזה אנשים טובים יש בחדרה. הגענו לאימון, קיבלו אותנו יפה, הצטלמו איתנו, בירכו אותנו ואיחלו לנו הצלחה. אני מאוד מקווה שאוהדי הקבוצה יירתמו לטובת המשימה וגם יעזרו לנו. אנחנו מאוד צריכים את זה".

בני הזוג בוברמן עם השחקנים והצוות הניהולי (צילום: הפועל חדרה אולגה)
בני הזוג בוברמן עם השחקנים והצוות הניהולי (צילום: הפועל חדרה אולגה)

מהפועל חדרה נמסר: "אנחנו מאחלים הרבה הצלחה מכל הלב לשרון ואיציק ומחזיקים להם אצבעות שיצליחו להגשים את החלום במהרה. חלק מהתפקיד שלנו כמועדון כדורגל הוא לעזור לקהילה וברגע שקיבלנו את הפנייה הנרגשת לא היה לנו ספק שאנחנו עוזרים".

קבוצה נוספת שהרימה את הכפפה ונרתמה לעזור לבני הזוג היא מכבי תל אביב בכדורסל.

הדף של בני הזוג בוברמן בפייסבוק: "גם לנו מגיע להפוך להורים".

לתרומות: בנק 09, סניף 001, חשבון 25997191.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות