fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוגבר הצוות המקצועי של הפועל חדרה/אולגה

למומו ניסטל, לא יהיו תירוצים: העונה יהיו לו שני עוזרי מאמן, לירן בנון ומאור ג'נח (שימשיך גם כשחקן), וגם את מאמן הכושר אייל ויטנברג, שהיה שותף להקמת יחידת אגוז
מאור ג'נח. "אני יכול להרגיע את כולם, אני לא פורש" (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה/גבעת אולגה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה והשבוע סגרו בקבוצה את הצוות המקצועי הסופי של הקבוצה. המאמן מומו ניסטל ימשיך כמאמן ראשי גם העונה ואליו יצטרפו שני עוזרים: לירן בנון ומאור ג'נח.

הראשון כבר עבד בשיתוף פעולה עם ניסטל בבית"ר פרדס חנה, כאשר אז לא הייתה תעודה מתאימה לניסטל ובנון היה זה ששימש כמאמן שותף בקבוצה. גם העונה הוחלט בהחלטה משותפת של ההנהלה ושל ניסטל לצרף את בנון לצוות המקצועי של חדרה. בנון אימן בשנים האחרונות במחלקת הנוער של המועדון.

עוזר מאמן נוסף הוא החלוץ מאור ג'נח. בחדרה מעריכים מאוד את החלוץ והחליטו כי פרט להיותו שחקן, יהיה ג'נח גם חלק מהצוות המקצועי של המועדון.
יו"ר הקבוצה אורן גולן אמר על ג'נח: "מאור שחקן נהדר ונקווה שגם העונה יעזור לנו על כר הדשא. בנוסף הוא בעל ניסיון רב ואנחנו מאמינים כי בזכות הידע והניסיון הוא יכול לעזור גם מחוץ למגרש".

ג'נח עצמו אמר בנושא: "אני יכול להרגיע את כולם, אני לא פורש. אני חושב שאני עדיין יכול לתרום על המגרש ולכבוש שערים מכריעים. לגבי עוזר מאמן, אז גם בעונה האחרונה היו לי הרבה שיחות מקצועיות עם ניסטל ושמחתי שהוא התייעץ איתי. עברתי הרבה בכדורגל וההצלחה של הקבוצה מאוד חשובה לי ואם אוכל לתרום קצת מעצמי גם לשחקנים הצעירים אז יותר מאשמח".

מאור ג'נח. "אני יכול להרגיע את כולם, אני לא פורש" (צילום: שלומי גבאי)
מאור ג'נח. "אני יכול להרגיע את כולם, אני לא פורש" (צילום: שלומי גבאי)

מי שעוד הצטרף לצוות המקצועי הוא מאמן הכושר אייל ויטנברג. ויטנברג יחליף בתפקיד את דרור חזיזה שעבר לשמש כמאמן כושר של מחלקת הנוער בהפועל תל אביב.

ויטנברג הוא יזם ומרצה בעולם הכושר הגופני. בעברו שימש כשחקן במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, שימש בצוות ההקמה של יחידת 'אגוז' ובמשך 16 השנים האחרונות משרת כלוחם מילואים בסיירת צנחנים. ויטנברג שימש כמאמן כושר במספר מחלקות נוער וקבוצות בוגרות ואף בעלים של קבוצת 'יחידת אייל' שמכינה בוגרים לחייל קרבי. מאמן השוערים מאיר טלבי ימשיך עונה נוספת במועדון.

ניסטל: "אני מברך את כל האנשים בצוות המקצועי. אני חושב שיש לנו צוות נהדר שיצטרך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות