fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הפנים העביר מענק כספי מיוחד לעיריית חדרה

המענק בסך 700 אלף שקלים, הוענק לעירייה לאחר הנחייתו של שר הפנים גדעון סער לנוכח הניהול הכספי, הפיתוח של העיר ובחירתה לאחת מעשר הערים המתקדמות בשנה האחרונה
אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)
אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)

שר הפנים גדעון סער נתן הנחייה לממונה על התקציבים במנהל מחוז חיפה של משרד הפנים בשארה עבסאוי, להעביר לעיריית חדרה מענק מיוחד בסכום של 700 אלף שקלים לנוכח הניהול הכספי, הפיתוח של העיר ובחירתה לאחת מעשר הערים המתקדמות בשנה האחרונה. בחודשים האחרונים בחנו במשרד הפנים את התפתחותה של חדרה ואת ניהולה הכספי של העירייה ובסוף בדיקה זו הכלילו אותה כאחת מבין עשר הערים המתקדמות בשנה האחרונה.

מדובר בהישג מרשים לראש העירייה חיים אביטן, אשר הוביל את העירייה ליציבות ניהולית ותקציבית בה בשעה שישנן רשויות אחרות בשלטון המקומי אשר קורסות ועוצרות תשלומי משכורות לעובדים ולספקים ואף מבטלות שירותים מוניציפאליים. לעומת רשויות אלה חדרה דווקא נהנית בימים אלה מפריחה ושגשוג חסרי תקדים ומתמיכה אדירה מהשלטון המרכזי.

במסגרת בחינת הניהול של העירייה על ידי ראש העירייה, ניתן מצד משרד הפנים דגש רב על כך שזוהי השנה החמישית ברציפות שהעירייה מסיימת את השנה עם איזון תקציבי וזאת תוך שמירה על תנופת הפיתוח והעשייה, העמידה ביעדים העירוניים ותוכניות העבודה השנתיות שנקבעות על פי מדיניותו של ראש העיר.

גזבר עיריית חדרה בועז חריף: "בשלוש השנים האחרונות הגענו לשיאים חדשים של עודף תקציבי שנע בין שלוש מאות עד 400 אלף שקלים בתקציב השנתי השוטף ואנו צפויים לסיים אף את שנת התקציב הנוכחית במאזנים דומים לאלה של שלוש השנים האחרונות".

ביטן על קבלת המענק: "שר הפנים וכל שרי הממשלה מעריכים את העשייה הרבה המתבצעת לפיתוחה של חדרה ומיצובה כאחת הערים המרכזיות והמשמעותיות במדינת ישראל והם יודעים שכל תקציב שהם מעבירים לעיריית חדרה משמש מיידית לרווחת תושבי העיר. גם מענק זה ישמש לקידום העיר ותושביה. אני מודה לשר הפנים על הבעת האמון בעשייתי לקידום העיר".

אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)
סער ואביטן. (צילום: איילת קדם)

כתבה: ליאת אהוד

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות