fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע מוצלח למועדון הכדוסל מכבי איבצ'ר חדרה

קבוצת הבנות, צילום: מכבי איבצ'ר חדרה)

קבוצת הבוגרים של מכבי איבצ'ר חדרה ממשיכה במסע הניצחונות והשבוע גברה על אליצור פ"ת/סטלמך 88:79. זה היה עוד משחק בית לחדרתים שאמור היה להסתיים עם ניצחון קל על האורחים מפתח תקווה הממוקמים בתחתית הטבלה. בפועל, קיבלנו משחק צמוד שהאורחים העקשנים לא ויתרו וניצלו משחק חלש של החדרתים ואף נשאר קרובים במשך שלושה רבעים.

לקראת סוף הרבע השלישי, הבינו שחקני חדרה שאם הם לא רוצים להסתבך לקראת סיום המשחק כדאי שיתעוררו. חמש דקות של כדורסל אגרסיבי מסוף הרבע השלישי ובתחילת הרביעי הגדיל את ההפרש ל-15 נקודות שהספיק לנצחון נוסף.

שי קליינמינץ בלט בשורות חדרה עם 19 נקודות ומעיין שרגא הוסיף 15 נקודות.

קבוצת הבנות, צילום: מכבי איבצ'ר חדרה)
קבוצת הבנות, צילום: מכבי איבצ'ר חדרה)

גם במחלקת הנוער השיגו השבוע אנשי המועדון תוצאות יפות. קט סל בנות ניצחו במשחק חוץ את הפועל מעגן זכרון בתוצאה 55:24 ונמצאות בראש הטבלה עם ניצחון רביעי רצוף.

קבוצת נערים ארצית גברו ביום ראשון על קדימה צורן בתוצאה 53:59 לאחר משחק הגנתי מצוין.

קבוצת נערים א' מחוזית של המאמן עומר שלימק ניצחו בצורה משכנעת ובמשחק התקפי את אליצור נתניה בתוצאה 42:88.

גם קבוצת קט סל שמחו לאחר ניצחון חשוב על גבעת חיים בתוצאה 44:54. קבוצת ילדים א' רשמה השבוע העפלה לסיבוב השלישי בגביע המדינה, לאחר ניצחון ביתי, קבוצתי ויפה לעין על בנימינה בתוצאה 63:75. בסיבוב הבא הקבוצה תפגוש את הפועל מגידו מילדים לאומית מחוז חיפה, כשניצחון במשחק זה משמעותו העפלה לשמינית גמר הגביע.

ילדים ב' ממשיכים בפתיחת העונה הנהדרת שלהם והפעם גוברים החדרתים על בקה בתוצאה 21:58.

קבוצת הנוער לאומית השיגו ניצחון חשוב ביותר בכפר יונה. קאמבק נהדר כאשר הקבוצה חזרה מפיגור של עשר נקודות עמוק ברבע האחרון הפך את התוצאה על פיה ובסיום 69:65 לחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות