fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת H&M תפתח את החנות ה-13 בחדרה

קטלוג האופנה של H&M
מתוך קטלוג האופנה של H&M לקיץ 2013 (צילום: הנס מוריץ)

בנות היכונו. בחודש אוגוסט  ייפתח בקניון לב חדרה סניף של רשת הבגדים H&M, על ידי הזכיינית  הישראלית, חברת מאץ' ריטייל. לפני פתיחת הסניף, תערוך הזכיינית היום ומחר (1-2.7)  יריד תעסוקה בקניון, בין השעות 11 בבוקר לשש בערב, במטרה לגייס לסניף הטרי כ-60 עובדים במגוון תפקידים, כולל מעצבים מסחריים, מחסנאים ומנהלי מחלקות. החנות ממוקמת בקומה הראשונה של הקניון נמצאת עדיין בשלבי בנייה והיא תשתרע על שת קומות של 1400 מטרים ויותר.

לדברי מנהלת משאבי האנוש של הרשת, מירב שוורץ, יוכשרו העובדים בקורסים מיוחדים שיכללו הרצאות והשתלמות בחנויות השונות של הרשת בישראל, המונה כיום מעל 900 עובדים. מעצבי החנות יוכשרו על פני שישה עד שמונה שבועות, יועצי המכירה יעברו הכשרה של חודש בקירוב.

שוורץ: "אנחנו מחפשים יועצי מכירה מכל הסוגים ופונים לכולם, כי אנחנו שואפים לכך שפרופיל יועצי המכירות יהיה כמו פרופיל הלקוחות ומה שחשוב לנו הוא הברק בעיניים והעובדה שיהיו אלה אנשים שאוהבים לעבוד בעבודת צוות. בחנויות שלנו אנחנו מעסיקים עובדים בני 18-68 וזה אמיתי. בחיפה, למשל, עובדת פנסיונרית שהחלה לעבוד אצלנו ביום בו יצאה לפנסיה. העבודה אצלנו ברשת מאתגרת ותובענית וסביבת העבודה נעימה".

קטלוג האופנה של H&M
מתוך קטלוג האופנה של H&M לקיץ 2013 (צילום: הנס מוריץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות