fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשמית: טל אליהו חזר לפנאי העיר

טל אליהו (מישל שולטן)
טל אליהו (צילום: מישל שולטן)

כפי שפורסם בלעדית ב"חדשות חדרה", עו"ד טל אליהו, מ"מ ראש העיר חדרה, חזר לתפקידו כיו"ר עמותת פנאי העיר. כזכור, לפני כשנה התפטר אליהו מהעמותה לאחר חילוקי דעות קשים בינו לבין ראש העיר, וזאת לאחר דרישת העירייה למנות חשב מלווה לעמותה כתנאי לקבלת הלוואה.

טל אליהו (מישל שולטן)
טל אליהו (צילום: מישל שולטן)

במקומו של אליהו לא מונה מחליף, וראש העיר בעצמו קיבל עליו את הסמכות לכהן כיו"ר העמותה. בפועל מילא את מקומו עו"ד יניב דרי, שלקח את המושכות בעמותה והוביל אותה בשנה האחרונה לדרך חדשה.

השבוע אושר מינויו המחודש של אליהו בהנהלת העיר ובמועצה. אליהו אמר: "אני גאה לחזור לעמותה לאחר שנה של הפסקה ולהמשיך את הדרך שהתחלתי לפני שלוש שנים. בשנה הקרובה נשים דגש על מספר פרויקטים שנמצאים כרגע בתכנון וכן דגש מיוחד על מעמד עובדי העמותה בשיתוף עם ראש העיר וההסתדרות".

מקורביו של דרי טענו השבוע כי למרות חזרתו של אליהו, חלק גדול מהסמכויות בעמותה, כולל זכויות חתימה, יישארו בידיו, וכעת המבחן הגדול של השניים יהיה לחזור לעבוד בצוותא, וזאת לאחר שדרי עזב את סיעתו של אליהו.

במקביל, זכה דרי ל"פיצוי", כאשר מונה על ידי ראש העיר לאחראי על המרחב הציבורי בעיר. לא ברור עדיין מה אומר התפקיד, אבל הכוונה היא שדרי ימשיך לעבוד בשיתוף פעולה מול הציבור בנוגע לבעיות הקשורות למרחב הציבורי כגון מקומות חנייה וכו'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות