fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק האהבה תנצח

היא: שחקנית תיאטרון שכדי לחיות בכבוד מנהלת חנות של אביזרים ואקססוריז לבית באור עקיבא. הוא: שחקן כדורגל שנאלץ לקטוע קריירה מבטיחה בכדורגל בשל פציעה, שמנהל את חנות האופניים של אביו שהלך לעולמו. הם: אדוה ורמי דואני, שמגיל 11 התאהבו, ידעו לא מעט עליות ומורדות, פרידות וחזרות, והיום נשואים באושר
אדוה ורמי דואני (צילום: יוסי מסה)
אדוה ורמי דואני (צילום: יוסי מסה)

לא מעט תושבי חדרה מכירים את אדוה ורמי דואני. שניהם בני 27, שניהם ילידי ותושבי חדרה. היא שחקנית במחזות לילדים והוא שחקן כדורגל שנאלץ לפרוש בשל פציעה.

סיפור האהבה של אדוה ורמי החל כשהיו ילדים בני 11, כשנפגשו בצעדת חדרה ומאז ידע עליות ומורדות. הם נפרדו, נפגשו שוב כשהיו בכיתה ז', נפרדו שוב ונפגשו בסוף כיתה י"ב. אז יצאו חמש שנים ונפרדו.

לפני שנה וחצי, כשאביו של רמי נפטר, והוא בן 54 בלבד, אדוה התקשרה לרמי כדי לנחם אותו והקשר חודש חלקית, אלא שלשניהם היו בני זוג. חצי שנה נוספת חלפה עד שהם החליטו לחדש את הקשר והפעם לתמיד. לפני שלושה שבועות הם נישאו בקיבוץ משמר השרון ומתכננים את ירח הדבש שצפוי להם בסוף דצמבר.

"לפעמים אתה לא יכול לברוח מהגורל שלך", מסכמת אדוה, "אתה מסתובב ומחפש, אבל יש מקרים בהם כנראה האהבה מנצחת. צריך רק הרבה רצון וסבלנות".

אז בחופש הגדול
סיפור האהבה של בני הזוג מזכיר רומן רומנטי בכריכה דקה, אלא שמדובר במציאות. "ראיתי את רמי לראשונה בצעדת חדרה", משחזרת אדוה, "אני למדתי אז בכיתה ה' של בית הספר ארלוזורוב והוא למד בכיתה ה' בבית אחד העם. איך שראיתי אותו זה היה קראש. אבל היינו ילדים קטנים ולא קרה כלום, הקשר התנתק".

הפעם השנייה בה נפגשו התרחשה שנתיים אחר כך, בחוף אולגה. "אני הגעתי לשם עם חברות והוא עם חברים. הוא טלפן אלי אחרי המפגש והקשר חודש ובאיזו מסיבה אפילו התנשקנו נשיקה ראשונה. זה היה בימי החופש הגדול. כשהתחלנו ללמוד בכיתה ח' הקשר שוב נותק".

הפעם השלישית בה נפגשו היתה בסוף י"ב. "הוא היה כדורגלן ושיחק בנבחרת ישראל הצעירה, עם המון ביטחון עצמי, הוא הצליח לתפוס אותי. כולם תמיד חששו מפני והוא לא. הוא היה קול, רגוע כזה. אדם שמשרה ביטחון על הסובבים אותו וגם גבוה, 190 גובה וחתיך. דיברנו כמה פעמים ואז נפגשנו".

מאז ובמשך חמש שנים הם היו יחד.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות חדרה"

אדוה ורמי דואני (צילום: יוסי מסה)
אדוה ורמי דואני (צילום: יוסי מסה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות