fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חדרה בדק את התנהלות החברה הכלכלית

ראש העירייה צביקה גנדלמן ביקש מרואה החשבון בני צימרמן לבדוק את התנהלות החברה הכלכלית והמנכ"ל עופר מלכה
עופר מלכה. חיכוכים מקצועיים (צילום: שלומי גבאי)
עופר מלכה. חיכוכים מקצועיים (צילום: שלומי גבאי)

ראש העירייה צביקה גנדלמן ביקש מרואה החשבון בני צימרמן  לבדוק את התנהלות החברה הכלכלית והמנכ"ל עופר מלכה

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, שמשמש גם כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית של העיר, ביקש מרואה החשבון בני צימרמן לבדוק את התנהלות החברה והמנכ"ל עופר מלכה. על פי הידוע ל"חדשות חדרה", בשבוע האחרון קיבל גנדלמן לידיו את דוח הביקורת, שמעלה שורה של תהיות בנוגע להתנהלות המקצועית של החברה. חלק מהמסקנות מדברות על החלטות כבדות משקל שלא נבדקו לעומק ועל יחסי עבודה לא תקינים עם מהנדס העיר ומנכ"ל העירייה.

עופר מלכה. חיכוכים מקצועיים (צילום: שלומי גבאי)
עופר מלכה. חיכוכים מקצועיים (צילום: שלומי גבאי)

הבקשה לקיום הבדיקה הגיעה לאחר שורה של חיכוכים מקצועיים בין מלכה ואנשיו לבין מהנדס עיריית חדרה, אינג' נועם גרייף, כפי שבאו לידי ביטוי בהוצאה לפועל של מספר פרויקטים עליהם אמונה החברה.

אחד הגורמים המקצועיים הבכירים בעירייה אמר השבוע: "אחת הסיבות לעימותים היא שכונת הפארק. מדובר בשכונה שתוכננה ונבנתה כפרויקט עצמאי של החברה הכלכלית, אלא שכנראה מישהו בחברה שכח שכאשר מדובר בפרויקטים ברחבי העיר, המצב שונה".

גורם אמר התייחס לבניית היכל הספורט הרב תכליתי: "פתאום התברר שעלות הבנייה גבוהה בכמה מיליוני שקלים לעומת העלות עליה דווחנו. בדיוק בגלל זה צריך גורם חיצוני שינתח את התהליך ויבדוק את הניהול המקצועי/הנדסי של החברה".

בעיריית חדרה לא היו מעוניינים להתייחס למסקנות עצמן, וגם עופר מלכה סירב להגיב. מהעירייה מסרו: "עיריית חדרה עורכת בדיקות על ההתנהלות של כל חברות ועמותות הסמך שלה, על מנת לבדוק שהכל מתנהל בשקיפות ועל פי חוק, תוך מתן שירות יעיל לתושבי העיר. כך גם לגבי הבדיקה הזאת".

גורם בכיר בעיריית חדרה הניח השבוע שגם אם המסקנות היו קשות, ראש העירייה לא ינקוט בצעדים חריגים נגד המנכ"ל מלכה, אותו הוא מינה לתפקיד. "עד הבחירות לראש העיר אין אינטרס לבצע זעזועים, ואולי זו הסיבה שכל הנושא סביב הבדיקה התבצע בחדרי חדרים ומעט מאוד אנשים היו שותפים לעניין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות