fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קמפיין נגד השחיתות הגיע לחדרה, גנדלמן דווקא לא

ראש העיר אמנם אישר את השתתפותו אבל הודיע ברגע האחרון שלא יגיע בגלל רצונו "למנוע ולהימנע מכל פרובוקציה פוליטית" כלשונו אבל המועמדים לראשות ולמועצת העיר יניב דרי, שירלי עודד, אוהד מרחב ואיקי צור היו שם. בחודשים האחרונים ועד לבחירות מסתובב בישראל קמפיין ארצי למאבק בשחיתות, כפי שהוא נקרא ביוזמת התנועה לאיכות השלטון ואתר וואלה

כחלק מהקמפיין, הגיעה ועוד תגיע התנועה לעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ ותקיים אירוע חגיגי וטקס חתימה על האמנה למאבק בשחיתות ברשויות המקומיות. במהלך האירוע מוזמנים ראש העיר ונציגי הרשימות השונות להציג, אחד אחרי השני, את ה'אני מאמין שלהם' בנושא המאבק בשחיתות בשלטון המקומי. כמו כן, יוזמנו המתמודדים לחתום על האמנה למלחמה בשחיתות בשלטון המקומי.

מי שהגיעו הם חברי מועצת העיר והמתמודדים לראשות עו"ד אוהד מרחב, עו"ד יניב דרי, שירלי עודד, והמתמודדים למועצה איקי צור, עוגן יוחננוב, צ'יקו וקנין.

"חדרה ידעה יותר מדי שחיתות. חשוב שנבין שחדרה תחת הידיים של עסקנים תגיע לפשיטת רגל. אין עתיד לחדרה תחת ההנהגה הזאת", אמר מרחב, "אני קורא לכל המתמודדים בואו נתחייב לעבור פוליגרף פעם בשנה האם נתת או קיבלת טובות הנאה. אני מוכן להגיד כאן ועכשיו שאני כראש עיר לא אעמוד בראש הוועדה לתכנון ובנייה. צביקה גנדלמן לא ייבחר שוב, חבל לי מאוד שהוא בחר לא להגיע לפה היום".

דרי הוסיף: "הופתעתי כשראיתי את שמו של גנדלמן ברשימת הדוברים הערב, אבל כנראה שגם הוא הבין את הבעייתיות בלהגיע לאירוע של התנועה לאיכות השלטון ולדבר נגד השחיתות. הרבה פעמים אנשים שמתמודדים נשאבים לרצון להיבחר וקושרים את עצמם בכל מיני התקשרויות פסולות שבסופו של דבר מייצרות אנשים שמממנים פעילויות כאלה ואחרות ואחרי הבחירות מגיעה תקופת פירעון החוב. אנחנו הגדרנו לעצמנו מסלול קשה, אנחנו אמרנו שאנחנו מביאים את הכסף מהבית. זה אומר שלא יראו אותנו על שלטי חוצות ואין לנו מטה ואין לנו כסף להרמת כוסית בגני אירועים אבל זה מחייב אותנו לעבור ערב ערב בין הבתים באופן סזיפי".

המועמד איקי צור הוסיף: "הגיע הזמן להחזיר את אמון הציבור בדרך של מעשים ולא של דיבורים. מטרתי הראשונה תהיה שיקום אמון הציבור בנבחרי הציבור ועובדי העירייה ולשם כך אנהג בשקיפות מוחלטת. ראש הרשות הנוכחי לא יהיה יותר ראש רשות. אני אהיה ראש הרשות והוא לא יישב איתי."

שירלי עודד: "יפה מאוד שכולם מדברים על שקיפות אבל אצלנו זו לא רק סיסמא. אני רוצה שלא רק ישיבות המועצה אלא גם ישיבות ההנהלה יהיו מוקלטות ומשודרות. צריך לבער את כל בעלי האינטרס והעניין שרוצים לנהל לנו את העיר".

מדברים באירוע נגד שחיתות צילום התנועה לאיכות השלטון

מדברים באירוע נגד שחיתות. צילום: התנועה לאיכות השלטון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות