fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולנוע בגבעה בחדרה: סרטים דוקומנטריים ישראלים ומפגש עם יוצריהם

קולנוע בגבעה
קולנוע בגבעה

מתנ"ס גבעת אולגה בשיתוף עם מפעל הפיס שמח להשיק את "קולנוע בגבעה" סדרת הקרנות של סרטים דוקומנטריים ישראלים ומפגש עם היוצרים שלהם או מפגש עם גיבורי הסרט.

מידי יום רביעי אחרון בכל חודש בשנה יארח המתנ"ס באולגה את מיטב הסרטים הדוקומנטריים הישראלים. לפני ההקרנה יוכל הקהל להגיע וליהנות גם משלל כיבודים, מרקים, משקאות חמים וקלים ומאפים. הכיבוד והשתייה כלולים במחיר הכרטיס.

בהפקת מתנ"ס גבעת אולגה ובתמיכת מפעל הפיס יחל ביום רביעי 30.1 בשעה 20:00 "קולנוע בגבעה" עם הקרנת הסרט עטור השבחים והפרסים "פוטו פרג'" . לאחר ההקרנה יתקיים מפגש עם יוצר הסרט קובי פרג', שדרן, שחקן, במאי קולנוע ותסריטאי. קובי שמככב בסדרה סברי מרנן, כיכב בסדרה הפיג'מות. ב-2018 החל לשחק גם בהצגה "ציד המכשפות" מאת ארתור מילר, בבימויו של גלעד קמחי בתיאטרון הקאמרי, בתפקיד הכומר ג'והן הייל. באותה שנה, החל לעבוד על הצגה חדשה בשם "לילה אחד מרקוביץ'" בתיאטרון בית ליסין.

יוצר הסרט- השחקן קובי פרג'
יוצר הסרט- השחקן קובי פרג'

הסרט "פוטו פרג'" סרטו של קובי פרג' על משפחתו וקורותיהם של עשרת האחים והאחיות שעלו מבגדד בשנות החמישים וטיפסו בסולם ההצלחה מן המעברה לארמון, וחידת התפוררותה הכואבת של משפחת הצילום הראשונה בישראל. הסרט השתתף בפסטיבל הקולנוע ירושלים  במסגרת תחרות ון ליר לקולנוע ישראלי תיעודי באורך מלא.

פרג' בסטודיו פתח תקווה שנות ה50
פרג' בסטודיו פתח תקווה שנות ה50

המנהל האמנותי של הסדרה הוא מיקי שטיינר- במאי דוקומנטרי בעצמו ומנהל אומנותי של פסטיבלי מוסיקה וקולנוע: " לטובת הסדרה המרגשת שאנו משיקים בחרנו את הסרטים הדוקומנטריים הישראלים הכי מוצלחים, עטורי פרסים ומשמעותיים שנוצרו כאן לאחרונה. הסרטים הדוקומנטריים הישראלים עושים כבוד ליצירה הישראלית בפרט ולישראל בכלל בכל העולם ויש לנו את הזכות ותחושת השליחות להנגיש אותם לכמה שיותר אנשים"

איה אנגל, מנהלת מתנ"ס גבעת אולגה: "מדובר בפרויקט תרבות חדשני ומרתק ואנחנו שמחים לארח אצלנו באולם התרבות את מיטב הסרטים הישראליים וכמובן מפגש עם יוצריהם. קהל היעד שלנו הוא כל שוחרי התרבות באשר הם וכמובן שבראש ובראשונה תושבי השכונה שלנו. אני בטוחה שהפרויקט יצבע את השכונה בצבעי תרבות ואמנות חדשים ונפלאים. נשמח לראותכם אצלנו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות