fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צחי טיאר מונה למאמן הפועל חדרה

מאמן קביליו יפו והכוח רמת גן מהעונה האחרונה חוזר לקדנציה שנייה בהפועל חדרה ויהיה אחראי גם על מחלקת הנוער של המועדון. אחד מבעלי הקבוצה, יקיר שוורץ, התייחס ואמר: "טיאר בא לקדם את המועדון".
צחי טיאר
צחי טיאר (צילום: עצמי)
 צחי טיאר
צחי טיאר (צילום: עצמי)

המאמן צחי טיאר מונה הערב (חמישי) למאמן הפועל חדרה. טיאר חוזר לקדנציה שנייה בחדרה ואמור להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים כאשר המטרה לבנות בחדרה קבוצה על בסיס שחקני בית שתוך מספר שנים תילחם על עלייה לליגה הלאומית. ההחלטה על מינויו של טיאר הייתה ההחלטה המשמעותית הראשונה של הבעלים החדשים במועדון שרון בן חיים ויקיר שוורץ.

טיאר יתמנה גם למנהל המקצועי של מחלקת הנוער ולמעשה אמור להיות אחראי על החלק המקצועי של המועדון בשנים הקרובות. את העונה האחרונה התחיל טיאר כמאמן מכבי קביליו יפו ובמהלך העונה עבר להכוח רמת גן מהליגה הלאומית. אחד מבעלי הקבוצה, יקיר שוורץ, אישר את הידיעה ואמר: "צחי טיאר הוא מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות ואנחנו מקווים כי יבוא לקדם את המועדון שלנו בשנים הקרובות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות