fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פול גז

מעל 700 חברים פעילים ועוד אלפים בדף הפייסבוק הפכו את קבוצת IMC (ISRAEL MOTOR CLUB) לקבוצה הגדולה בארץ הפועלת להסדרת הספורט המוטורי/ אחד המנהלים של הקבוצה הוא פאדי מואסי מבאקה: "אנחנו פה כדי לעשות שינוי"
חלק מהרכבים של הקבוצה (צילום: יח"צ)

ביום יום פאדי מואסי מבאקה אל גרביה מתעסק בניהול הרשת שלו ("קרמיקה מואסי"), יחד עם אחיו. זה המקצוע, זו הפרנסה, אבל הנשמה שלו הולכת (יותר נכון לומר נוסעת) לכיוונים אחרים.

מואסי מנהל יחד עם איציק ששון וחיים עטיה את הקבוצה IMC (ISRAEL MOTOR CLUB), שכוללת מעל 700 חברים פעילים ועוד אלפים רבים בדף הפייסבוק. מטרת הקבוצה היא להיאבק על כניסת הספורט המוטורי לישראל, ועד שזה יקרה לארגן מפגשים קבועים בכל רחבי הארץ ובעיקר לשמח ילדים.

חלק מהרכבים של הקבוצה (צילום: יח"צ)
חלק מהרכבים של הקבוצה (צילום: יח"צ)

הקשר בין מואסי, 39, לספורט מוטורי היה מאז ומעולם. תמיד אהב את הספורט הזה, כמובן שהוא גם מחזיק ברכב ספורט (גולף GTI). הוא הגיע לקבוצה במקרה, אבל מאז היא הפכה לחלק מרכזי בחיים שלו. "בקבוצה שלנו חברים אנשים מכל המגזרים – יהודי, ערבי, רוסי וכו' – ואין אצלנו פוליטיקה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עמותה לחיים ומשמחים ילדים חולים בבתי חולים. אתה יודע מה זה עבור ילד חולה, שאוהב מכוניות מירוץ או מכוניות ספורט, לראות פתאום למבורגיני מול העיניים? זה גורם לו לסיפוק ואושר אדיר. אין שום סיבה שהספורט המוטורי יהיה להיט בכל העולם ורק בישראל יעשו בעיות. יש כבר חוק בנושא, ואנחנו פועלים לקדם מול שרת הספורט את הפעילות".

הקבוצה ערכה נסיעה משותפת לאילת, כאשר המפגש של כל כלי הרכב נערך באייס מול. 75 רכבי יוקרה השתתפו במסע, שנערך בליווי משטרת התנועה ועבר, כמובן, דרך בית החולים באילת.

מואסי: "הגדולה של הקבוצה שלנו היא שבזכותה אנשים מכירים אנשים והכוח שלנו עולה. אנחנו לא קיימים רק בשביל להיפגש, אלא בשביל לעשות שינוי בתחום הספורט המוטורי בישראל".

מואסי וחברי הקבוצה באחד המפגשים (צילום: יח"צ)
מואסי וחברי הקבוצה באחד המפגשים (צילום: יח"צ)

אחד החברים בקבוצה הוא בר ברוך, נהג מקצועי שמתחרה בעולם, ומי שמנסה לדאוג להפקת אירועים גדולים בארץ הוא חיים עטיה, אחד החברים, שגם מנהל את חברת טייטל הפקות. "יש כבר ספונסרים גדולים, יש מתקנים, ועכשיו אנחנו עובדים על אירוע גדול שייערך פה. יש לזה ביקוש גדול. ברגע שנתחיל עם זה, ובמקביל נקדם את כל נושא הספורט המוטורי בישראל, נוכל גם לדאוג להקמת מתקם מירוצים ראוי ואז אפשר יהיה לערוך מירוצים עם קהל. בינתיים אנחנו עוד לא שם".

מואסי: "כל מי שחבר בקבוצה שלנו עושה את זה מכל הלב. זו אהבה, זו תרומה, זו תעסוקה, אבל זה בעיקר כיף גדול. וכל מי שאוהב את התחום מוזמן להצטרף אלינו ולעזור לנו לקדם את הנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות