fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקת טאפוקו צפויה להיסגר, אילוקי ופוצ'יבה ייבחנו עד סוף השבוע

טאפוקו במשחק מול הפועל חיפה, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
טאפוקו במשחק מול הפועל חיפה, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה עשויה לעבור מיני מהפכה בסגל השחקנים גם במועד ההעברות הקרוב. הקבוצה כבר נפרדה מהקשר הצרפתי פרדי פלומיין שחתם אתמול בבית"ר ירושלים. בחדרה מרוצים מהעסקה לאחר שקיבלו את מלוא תג המחיר שעמד על כחצי מיליון דולר, ועל פי ההסכם מול נציגיו של השחקן, חדרה קיבלה 60 אחוז ממכירת הכרטיס משמע 375  אלף דולר. "הבאנו אותו ללא שום תמורה ומכרנו בסכום גדול אז עשינו עסקה מצוינת" אמרו במועדון. כעת מנסים בחדרה לסגור גם את עסקת קווין טאפוקו להפועל באר שבע. הקשר עצמו כבר סיכם את תנאיו בבירת הנגב בסוף השבוע ובמהלך היום צפויה להיערך שיחה בין ראשי באר שבע לבין ראשי חדרה על מכירתו של השחקן. ההצעה האחרונה של אלונה ברקת עמדה על  כ-450 אלף יורו.

בתחילה דרשו בחדרה כי יגיע שחקן בכיר בתמורה, אך כעת במועדון מהשרון מעוניינים לקבל את הקשר יוני אליאס שמבוקש אצל המאמן ניסו אביטן. "גם כאן לא צפויים להיות קשיים וטאפוקו יעזוב את חדרה אחרי המשחק בשבת מול בני סכנין" אמרו במועדון.

טאפוקו במשחק מול הפועל חיפה, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
טאפוקו במשחק מול הפועל חיפה, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

במקביל החלו אתמול להיבחן בקבוצה צמד הזרים החדשים ג'יל אילוקי וג'ורג' פוצ'יבה שנחתו ביום שני בישראל. האימון אתמול נערך במזג אוויר כבד ולא היה ניתן להתרשם מן השניים שיישארו בישראל עד סוף השבוע. ראוי לציין כי התנאים הכספיים עם השניים סוכמו ובמידה ואביטן ייתן אור ירוק אז השניים יחתמו בקבוצה. מעבר לכך במועדון רוצים להחתים שני שחקנים צעירים ממכבי תל אביב בדמותם של עדן קארצב ואיילון אלמוג.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר ניסו אביטן נפגש עם ראשי מכבי תל אביב וביקש להשאיל את השניים עד לסיום העונה. מהצד השני נראה שחדרה תדלל מעט את הסגל לקראת הסיבוב השני. מי שעשויים לעזוב את הקבוצה הם עמית כהן, ויטלי גנון, עוז פרץ ודובב גבאי. האחרון אומנם נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי אך חתם בתחילת העונה על חוזה מינימום עם שדרוג משמעותי בחודש ינואר. בחדרה סיפרו כי אין באפשרותם לשדרג את שכרו ובמידה וגבאי יסכים להישאר בשכר דומה עד לסיום העונה אז הוא יישאר בקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות