fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמי ניב: שעת כושר

עמי ניב, בן 48, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר שני בסוציולוגיה, בוגר בית הספר למאמנים, עלה לארץ מקווקז
עמי ניב (פוטו פיאצה)
עמי ניב (פוטו פיאצה)

סיעה: "לתת תקווה"

מי: עמי ניב, בן 48, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר שני בסוציולוגיה, מאמן מוסמך בוגר בית הספר למאמנים במכון ווינגייט. עלה לארץ מקווקז וזמן קצר לאחר מכן החל לעסוק באמנויות הלחימה. בשירותו הצבאי שימש מדריך כושר קרבי וקרב מגע ולאחר שחרורו פתח בעיר מכון כושר וקרב מגע בשם "שעת כושר".

מה: בתחום החינוך שואף ניב לחזק את מערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית, לשלב מוסדות חינוך בתוכנית עיר ירוקה, להנגיש מוסדות חינוך לבעלי צרכים מיוחדים, לקדם את תנועות הנוער ומועצת הנוער העירוניות, לבנות מכללות אקדמיות להשכלה גבוהה כולל מעונות סטודנטים. הוא שואף לפתח את תחום הספורט ותרבות הפנאי ולהפנות משאבים לפעילויות ספורטיביות לכלל הציבור בעיר, תוך קביעת יעדים להגדלה משמעותית של שיעור העוסקים בספורט, להכניס כבר מגיל צעיר לתוכנית הלימודים את ההבנה בחשיבות הספורט כאורח חיים ולכלול חינוך לתזונה נכונה ובריאה כדרך חיים. בנוסף רוצה ניב להקצות את כספי המועצה להסדר ההימורים בספורט להקמת אולמות ספורט, מגרשי כדורגל, כדורסל, כדורעף, מגרשי טניס ומרכזי ספורט שיכללו בשטחם בריכות שחייה ומכוני כושר ולהקים פארק לפסטיבלים בינלאומיים. בנוסף הוא מתכנן לסייע לאוכלוסייה הצעירה בעיר ולהעניק לה הקלות בארנונה ולשלב סטודנטים במערכת החינוך העירונית. בכוונתו לחזק את השירות לתושב הוותיק ולהקים קהילה תומכת בגיל השלישי שתתנהל במרכזי יום לקשיש שייבנו בקדנציה שלו. ניב מבטיח להעניק שירות במשרדי העירייה לאוכלוסייה שאינה דוברת עברית ולהקצות משאבים לתושבים מעוטי היכולת אשר ידם אינה משגת. הוא אף מבטיח לנהל ביקורת על תקציב העירייה וזאת כדי להימנע מהוצאות שאינן חיוניות.

למה דווקא אני: "אני יודע איך לגייס משאבים, יש לי קשר אישי עם משרדי הממשלה ומנהיגי המדינה, אני אעשה כל שביכולתי על מנת להבטיח שהעיר חדרה תגיע לתוצאות והישגים. אני מבקש מכם חברי, מכרי ותושבי חדרה, תנו לי ולחברי רשימת 'לתת תקווה' את ההזדמנות לשרת אתכם על מנת שנוכל לממש את כל הרצונות שלכם ולדאוג לעתידה של העיר חדרה ולעתיד ילדינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות