fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה מצאה את הדוד מאמריקה

המשקיע מדרדו טוכמן נפגש עם ראש העירייה צביקה גנדלמן וסיפר כי ישקיע בפרויקט המסחר והמשרדים המתוכנן לקום בצומת כיכר המשטרה. גנדלמן קיבל בלשכתו משקיע מחו"ל שהביע עניין בהשקעה בפרויקטים מתוכננים בחדרה.
מאמינים בחדרה. ראש העיר עם המשקיע והיזמים
מאמינים בחדרה. ראש העיר עם המשקיע והיזמים (צילום באדיבות העירייה)

מדרדו טוכמן, משקיע יהודי ציוני המתגורר במיאמי, הגיע לפגישה עם ראש העירייה צביקה גנדלמן ר ביחד עם ביתו ננסי אשר עלתה לישראל והצטרפה לסיוריו בארץ, וכן עם הקבלן רונן זברקו מחברת "זברקו חברה לבניין והשקעות בע"מ" וג'ק מאוסוביסיוס מחברת "ס.ח חדרה בע"מ". גנדלמן הציג בפני האורח סקירה על העיר ומגמות הפיתוח, ובעיקר על חזונו לפתח את מערב העיר כעוגן שימנף את חדרה כולה.

אחד הפרויקטים שבהם גילה המשקיע טוכמן עניין הוא הפרויקט המתוכנן להיבנות בצומת כיכר המשטרה, בפינת כביש 4 ורחוב הרברט סמואל, וייבנה בשותפות שתי החברות האמורות, "זברקו חברה לבניין והשקעות בע"מ" ו"ס.ח חדרה בע"מ". מדובר בפרויקט שישתרע על שטח של כ-6000 מ"ר, ויכלול שתי  קומות מסחר וחנויות וחמש קומות משרדים.

לדברי מאוסוביסיוס, מדובר בפרויקט מושקע מאוד, מעוצב בקו היי-טק, ותואם את מיתוג חדרה כעיר עם אנרגיה. מאוסוביסיוס, המנהל את פעילות החברה בישראל, אמר לראש העיר: "בחרנו בעיר הנכונה להשקיע בהקמת המרכז. אנחנו מאמינים בחדרה, ומוצאים בה את כל היתרונות שמאפשרים להקים פרויקטים איכותיים".

מאמינים בחדרה. ראש העיר עם המשקיע והיזמים
מאמינים בחדרה. ראש העיר עם המשקיע והיזמים (צילום באדיבות העירייה)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות