fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה: מנהל אגף משאבי אנוש שב לעבודתו במפתיע

חודשיים אחרי שחתם על הסכם פרישה. שב חנן אדרי לתפקידו כמנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חדרה. הסיבה: ההסכם לא אושר במשרד הפנים ובמשרד האוצר
חנן אדרי
סירב להתייחס. חנן אדרי (צילום: שלומי גבאי)

חנן אדרי, מי שהיה מנהל אגף משאבי אנוש בעירייה וחתם על הסכם פרישה לפני מספר חודשים, שב במפתיע לעבודתו בעיריית חדרה לאחר יום העצמאות. בעירייה נדהמו לראות את אדרי מגיע למשרדו בשעה שעל שולחנו יושב מחליפו שלומי רון. מפרטי המקרה נודע כי לאחר שבעירייה חתמו עם אדרי על הסכם הפרישה לפיו הוא זכאי לחמישה חודשי הסתגלות מעבר לשלושה חודשים שהגיעו לו, הם הודיעו לו במפתיע כי ההסכם לא אושר.

"מבחינתו, הוא כרגע עובד עירייה לכל דבר", אומרים מקורביו, "איפה נשמע דבר כזה שעירייה תחתום עם עובד על הסכם, שהיא יזמה אותו והיא בדקה אותו משפטית מכל זווית אפשרית, ופתאום אחרי כמה חודשים תודיע שיש עם ההסכם בעיות. לחנן אין בעיה. ההסכם לא בתוקף? הוא חוזר לתפקיד".

אדרי התקבל במסדרונות העירייה בזרועות פתוחות. אחת העובדות אמרה ל"חדשות חדרה": "אני לא חושבת שבעירייה אפשר יהיה למצוא עוד אדם כל כך ישר כמוהו. הוא פעל תמיד לפי הספר וחבל מאוד שראש העיר עשה שיקולים לא מקצועיים והחליט להחליפו".

מנכ"ל העירייה, יעקב זיגדון, מקווה שהבעיה תיפתר בקרוב: "אנחנו עדיין טוענים שההסכם חוקי. היועצים המשפטיים שלנו בדקו את הנושא שוב, ובמידה ואדרי יסכים לפנות לבית הדין לעבודה זו גם תהיה הטענה שלנו. מה לעשות שבמשרד הפנים והממונה על השכר באוצר טוענים שההסכם לא חוקי ולא תקף. זה לא סותר את העובדה שלדעתי החזרה של אדרי לעבודה הייתה הפגנתית וילדותית?".

חנן אדרי
סירב להתייחס. חנן אדרי (צילום: שלומי גבאי)

איך יכול להיות שהעירייה  חתמה על הסכם כזה לפני שקיבלה אישור מהאוצר וממשרד הפנים?

"קודם כל חתמנו על ההסכם רק לאחר שקיבלנו הנחייה כתובה של האוצר. אחרת לא היינו פועלים. ולכן אני גם די בטוח שהטענה שלנו בדבר חוקיות ההסכם תתקבל. במחלקה המשפטית שלנו ביררו את הנושא שוב והם מחזיקים בחוות דעת של עו"ד מומחה בדיני עבודה שטוען כי אין בעיה עם ההסכם".

שמשון עמרני, מזכיר הסתדרות המעוף במרחב חדרה, מצדד באדרי: "לטעמי מדובר באירוע חמור מאוד שאסור שיקרה במערכת ציבורית. אני עדיין המום ממה שקרה. הרי על ההסכם הזה חתום עו"ד שעובד כמה עשורים עם העירייה ואמור לדעת מה חוקי ומה לא? ובכלל, איך חותמים על הסכם כזה מבלי לקבל אישור רשמי של משרד הפנים או הממונה על האוצר?". עמרני ציין בנוסף כי ההסתדרות הגישה בקשה לצו מניעה מביטול ההסכם ובמקביל עומדת בימים הקרובים להגיש את התביעה המרכזית נגד העירייה.

חנן אדרי עצמו העדיף לא להגיב לדברים.

כתב: אסף בכור

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות