fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה: "אל תקנו מגרש בשק"

על רקע הפרסומים המפתים לרכישת מגרשים בחדרה על ידי יזמים פרטיים, עיריית חדרה מדגישה כי לוועדה המקומית אין שום קשר לפרסום. "עיריית חדרה מספקת את כל המידע הדרוש ביחס למצב התכנוני המאושר של קרקעות בעיר"
הקיר האקוסטי בעין הים
הקיר האקוסטי בעין הים (צילום: דובר עיריית חדרה)

עם הפיתוח המואץ ובניית מתחמי מגורים חדשים בחדרה, מתרבים הפרסומים באמצעי התקשורת על מכירת מקרקעין ברחבי העיר ובעיקר בפרויקטים חדשים המתוכננים להיבנות במערב העיר סמוך לחוף הים. מאז אישור תוכנית המתאר החדשה חד/2020, ישנה תמונת עתיד ברורה ביחס לקרקעות בעיר. לאור זאת ישנם מתחמים המיועדים לתכנון עתידי, וכבר הם זוכים לעניין רב ומהווים מטרה למשקיעים המזדרזים לפרסמם.

בין הפרסומים, כאלה שמתייחסים לפרויקטים שאושרו כללית בוועדות התכנון. פרסומים אלה מציינים בדרך כלל את פוטנציאל ההשבחה הנובע מהליכי התכנון השונים, וזאת אף על פי שטרם הוגשו לגביהם תוכניות מפורטות.

בעירייה מבקשים להבהיר כי, מדובר בפרסומים של יזמים פרטיים אשר לעיריית חדרה ולוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אין כל קשר עימם, הן אינן מעורבות בפרסומים אלה ואינן צד להן.

ללא התייחסות לפרסום פרטני כזה או אחר מבהירים בעירייה כי הליכי תכנון, לרבות אישורי תוכניות בניין עיר, הינם הליכים ארוכים ומורכבים הכפופים למדיניות המשתנה מעת לעת. אי לכך אין כל ערובה כי ההליכים האמורים יצלחו ואף אין כל ערובה כי בסופם של הליכי התכנון יזכה שטח מסוים בייעוד כזה או אחר או בהיקף כזה או אחר של זכויות לבנייה.

בעירייה ממליצים לכל רוכש מקרקעין לבחון את המצב הקנייני והתכנוני של המגרש באופן מקיף ומעמיק באמצעות אנשי מקצוע, בזהירות הראויה ותוך התאמת הסיכונים והסיכויים למצבו האישי.

"עיריית חדרה והוועדה המקומית חדרה מספקות למתעניינים את כל המידע הדרוש ביחס למצב התכנוני המאושר של הקרקעות בעיר, שמרביתן בבעלות פרטית. על כל מי שמתעניין ברכישת קרקע חלה החובה לברר את המצב התכנוני האמיתי ולא להסתמך על מידע לא מוסמך. העירייה והוועדה המקומית מספקות מידע מהימן, מוסמך ורלוונטי לגבי המצב התכנוני התקף, ובאופן מלא ומסודר", כך נמסר מהעירייה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות