fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורכי הדין של חדרה תוקפים: "ניתן להגיע להסדרים אשר ימנעו את הפגיעה בקבוצה"

הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)
הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)

במועדון מקווים כי משרד הספורט ימצא פתרון לפני ההגעה לבית המשפט. הקבוצה תחזור מחר (שלישי) לאימונים.

הפועל חדרה תחזור מחר לאימוניה לקראת המשך הליגה וזאת לאחר שהשחקנים זכו לחמישה ימי חופשה אבל במועדון ממשיכים לעסוק בדרישה של רשם העמותות לפרק את הקבוצה בבית המשפט. כזכור נציגי רשם העמותות הוציאו אתמול דרישה כי הם אינם מקבלים שום פשרה ודורשים מבית המשפט להודיע על פירוק הקבוצה כיוון שנמצאו ליקויים רבים בתהליך התפעול של העמותה שמנהלת את המועדון בשנים האחרונות. היום הגיע גם תורו של עו"ד שולי וייס ממשרד בוגט-קידר, המתמחה בדיני עמותות ומייצג את הקבוצה, מסר כי לדעתנו כל הטענות המועלות על ידי רשם העמותות ניתנות לתיקון במסגרת תוכנית לתיקון ליקויים.

הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)
הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)

"אנו סבורים שאין כל צורך בפתיחה של הליך פירוק כנגד העמותה, הליך שפגיעתו בקבוצה איננה מדתית לטענות המועלות. אנו מצרים על החלטתו של רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק ומאמינים כי גם כיום עם רצון טוב של כל הנוגעים בדבר, ניתן להגיע להסדרים אשר ימנעו את הפגיעה בקבוצה ויאפשרו לה להמשיך ולהגיע להישגים הספורטיביים המדהימים אליהם הגיעו בשנים האחרונות תחת ההנהלה הנוכחית".

היו"ר אורן גולן שנמצא בחופשה פרטית בחו"ל החליט לחזור מחר לישראל ולקחת חלק בפגישה בין נציגי רשם העמותות לבין נציגי הקבוצה במשרדו של מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות