fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד צפריר ביטון: הלוחם מסיירת חרוב

צפריר ביטון, נשוי ואב לשניים, היה לוחם בסיירת חרוב, למד משפטים במכללת נתניה וכיהן כיו"ר ועד הסטודנטים
סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)
סידורי קואליציה. צפריר ביטון (צילום: אייל מלכה)
צפריר ביטון (אייל מלכה)
צפריר ביטון (אייל מלכה)

סיעה: "זהות יהודית"

מי: עו"ד צפריר ביטון, יו"ר הרשימה זהות יהודית המתמודדת לבחירות למועצת העיר. נשוי ואב לשניים, היה לוחם בסיירת חרוב במהלך שירותו הצבאי. בסיום השירות למד משפטים במכללת נתניה, וכיהן כיו"ר ועד הסטודנטים. בנוסף, כיהן כסגן יו"ר איגוד הסטודנטים הארצי. כיום הוא מנהל את ארגון החסד של הרב יניב עשורי, התורם לנזקקים ומתנדב כיועץ משפטי לעמותות שונות.

מה: הרשימה תפעל לדיור בר השגה לצעירי העיר על מנת שלא יעזבו את חדרה, וכן פתיחת מקומות תעסוקה נוספים והבאת מפעלים ועסקים לעיר לטובת עניין זה. במסגרת כהונתו כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה עבד בשיתוף פעולה עם ראש העירייה מרים פיירברג-איכר. לדבריו, העיר נתניה, שבה השכילה פיירברג-איכר לייצר מקומות תעסוקה לטובת תושבי העיר באמצעות איקאה, איביי ועוד, תהווה מודל לעיר חדרה. צפריר אומר כי יפעל להעלאת הביטחון האישי של תושבי חדרה בכלל ובני הנוער בפרט באמצעות הסברה לנוער וקיום פעילויות שימנעו מהם שוטטות מיותרת ברחובות וכן הידוק שיתוף הפעולה בין העירייה לבין משטרת חדרה. בנוסף, מתעתדת הרשימה להמשיך ולעקוב אחר שהייתם של העובדים הזרים בעיר, על מנת למנוע מעובדים בלתי חוקיים לשהות בעיר. כמו כן תפעל הרשימה לתיגבור החינוך למסורת וערכים, באמצעות פרויקטים שונים, הקמת מערך התנדבות לטובת אוכלוסיות חלשות והקמת גמ"חים ברחבי העיר.

למה דווקא אני: "כדאי לתושבי העיר לבחור ברשימה שלנו למועצת העיר, כי אנחנו הבשורה החדשה עבור תושבי חדרה. יש לנו תוכניות מפורטות לשדרוג העיר בכל התחומים. אנחנו חבר'ה צעירים, משכילים, מנוסים עם דרייב ונחישות גבוהה. את זה כל תושבי חדרה זוכים לראות בקמפיין שאנחנו מנהלים. לא נשכח שאנחנו באנו לשרת את התושבים ולא להיפך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות