fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרט שלא נגמר

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן חתם על היתר הבנייה וסלל את הדרך להקמת הסינמה סיטי במתחם מיקס. אלא שהדרך ליישום עדיין רחוקה, ויש גם מי שמאיים להחיות את מלחמת השבת בעיר
בדרך מאור עקיבא לפסטיבל הקולנוע (צילום: שלומי גבאי)
בדרך מאור עקיבא לפסטיבל הקולנוע (צילום: שלומי גבאי)

האם מלחמת השבת בחדרה מתחדשת? בינתיים לא, אבל יש הגורסים כי מדובר בעניין של זמן.

ושוב, במוקד עומדת שאלת מיליון הדולר: ייפתח או לא פרויקט הסינמה סיטי במתחם מיקס במזרח העיר? בסוף השבוע שעבר הודיעה העירייה כי ניתן היתר הבנייה לפרויקט המדובר, וכי ראש העיר צביקה גנדלמן העניק את ההיתר בעצמו לבעלי הסינמה סיטי, ליאון אדרי ויעקב כהן.

לדברי ראש העיר, "עיריית חדרה השלימה את חלקה בהבאת הפרויקט לעיר. אני מאמין שהיזמים יפעלו במהירות להקמת המתחם שחשיבותו בקידום תרבות הפנאי בחדרה".

סינמה סיטי חדרה יכלול מתחם בתי הקולנוע ומתחם מסחר, ובסך הכל 5,600 מ"ר. מתחם הבילויים והתרבות יכלול 10 בתי קולנוע, אולם תיאטרון עם 550 מקומות, הצגות, מופעי מוסיקה, קתדרה להשכלה, מסעדות, בתי קפה ועוד. בנוסף צפוי כי המתחם, אשר יקדם את הבילוי, התרבות והעסקים בעיר, יספק גם מאות מקומות תעסוקה.

אלא שכמו בכל פעם שהנושא עולה על סדר היום, יש ספקות רבים באשר ליישומו. "מדובר בספין נוסף של ראש העיר", אמר גורם בכיר בהנהלת העיר חדרה, "הפעם הוא שוב מעביר כביכול את הכדור לידיים של היזמים ובעלי המתחם, אבל בפועל הוא לא ממש מנסה לקדם את העניינים ולהביא לפתיחה מהירה של הקולנוע".

למעשה, בפועל שום דבר מעשי לא השתנה, שכן גם ללא קבלת ההיתר, בעלי הסינמה סיטי ומתחם מיקס אמורים היו לסכם ביניהם את כל התנאים, מה שלא קרה עדיין, וזאת למרות שעברו כבר כמעט שנתיים שנים מאז הוכרז על הקמת הפרויקט בחדרה.

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"חדשות חדרה".

מתחם מיקס. ייפתח או לא ייפתח קולנוע? (צילום: שלומי גבאי)
מתחם מיקס. ייפתח או לא ייפתח קולנוע? (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות