fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמל העיר חדרה יוצב בכל הכניסות לעיר

ראש העירייה גנדלמן: "הסמל משקף את סיפור היווסדה של חדרה, וראוי שיכירוהו כל תושבי העיר"
סמל העיר חדרה בכניסה לעיר (צילום: דוברות)
סמל העיר חדרה בכניסה לעיר (צילום: דוברות)

ראש עיריית חדרה הנבחר, צביקה גנדלמן, החליט להציב את סמל העיר בכל הכניסות לעיר, לאחר שהורה להחזיר לשימוש את סמל העיר הוותיק. בימים אלה נערכת מחלקת גנים ונוף, בשיתוף אגף ההנדסה, לתכנן את הכניסות לחדרה תוך שילוב הסמל.

בסך הכל מדובר ב-5 כניסות לעיר: כביש צה"ל (כניסה מזרחית), כביש 4 דרך רחוב ביאליק, כביש 4 דרך צומת חרושת, מחלף אולגה דרך שכונת ויצמן בצומת רחוב אהרונסון פינת השלום. כניסה חמישית היא כביש 4 דרך רחוב הרברט סמואל, בה כבר מוצב סמל העיר.

סמל העיר חדרה בכניסה לעיר (צילום: דוברות)
סמל העיר חדרה בכניסה לעיר (צילום: דוברות)

מדובר בסמל שהוכן לכבוד חגיגות היובל לחדרה ומלווה את העיר לאורך עשרות שנים. הסמל עוצב כמכלול של מוטיבים המתארים את תולדות חדרה בעבר, את מהותה בהווה ואת מה שצופן לה העתיד.

בין המוטיבים: עץ אקליפטוס, צמחי ביצות, גידולים חקלאיים אופייניים כמו שיבולי שעורה, חיטה ועצי פרי הדר המהווים עד היום את הגידול החקלאי העיקרי בשרון, שרידי החאן, מגדל מים, אוניה המסמלת את עליית המעפילים, ומוטיבים נוספים המייצגים את ההווה ואת החזון לעתידה של העיר. בשולי הסמל נכתב הפסוק "הזורעים בדמעה ברינה יקצרו" מתוך תהילים.

לדברי גנדלמן, הסמל משקף את סיפור היווסדה של חדרה וראוי שיכירוהו כל תושבי העיר והדורות הבאים: "הסמל כולל מוטיבים המאפיינים את העיר בעבר, בהווה ובעתיד, ילדינו צריכים להכיר את סיפורה של חדרה כפי שהוא משתקף בסמל העיר. זו המחויבות שלנו כלפי דור המייסדים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות