fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סודות העץ המלא

בחנות הרהיטים החדשה לילדים ונוער, "היי ווד", במתחם האלופים בחדרה, מתגאים ברהיטים שעשויים על טהרת העץ המלא בלבד
חדר ילדים של "היי ווד". אפשר לישון בשקט (צילום: יח"צ)
חדר ילדים של "היי ווד". אפשר לישון בשקט (צילום: יח"צ)

בחנות הרהיטים החדשה לילדים ונוער, "היי ווד", במתחם האלופים בחדרה, מתגאים ברהיטים שעשויים על טהרת העץ המלא בלבד

לרהיטים שעשויים כולם מעץ מלא יש יתרונות רבים מאוד: קודם כל אפשר לשטוף לידם במים, הם לא מתנפחים מכל טיפה. בנוסף, לא רואים הבדלי צבעים בין החלקים השונים של הרהיטים. כאשר משלבים בין עץ מלא לתחליפי עץ, תמיד נוצרים הבדלי צבעים? כמובן שעץ מלא הוא הכי חזק והכי עמיד שיש, זו גם אחת הסיבות שבהיי ווד תוכלו לקבל עד 10 שנות אחריות על המוצר.

חדר ילדים של "היי ווד". אפשר לישון בשקט (צילום: יח"צ)
חדר ילדים של "היי ווד". אפשר לישון בשקט (צילום: יח"צ)

כאשר שירה ורונן מירקוב החליטו לפתוח את חנות הרהיטים המהודרת לילדים ונוער "היי ווד" במתחם האלופים בחדרה, היה להם ברור שמהר מאוד היא תהפוך לרשת. אז נכון שהחנות דנדשה ונפתחה ממש לפני מספר שבועות, אבל שירה ורונן יודעים מה יש להם ביד. וכשהם אומרים "היי ווד" הם משדרים איכות.

היתרון הגדול של "היי ווד" היא העובדה שכל המוצרים עשויים מעץ מלא בלבד. הכל, ללא שילוב של חומרים אחרים כמו MDF, סנדוויץ', סיבית וכו'. ולמי שמבין בעץ ברור עד כמה זה משמעותי.

"המוטו שלנו הוא איכות", מחזק רונן את הדברים, "יש היום מחסור גדול של רהיטי ילדים ונוער ברמה גבוהה בארץ ובטח ובטח כשמדובר במוצרים על טהרת העץ המלא בלבד. אנחנו דואגים למוצרים הכי איכותיים שיש".

אז נכון, הרהיטים של "היי ווד" מיוצרים בסין, אבל רק כדי להצליח להתחרות במחירי השוק. העץ עצמו בכלל מיובא מרוסיה.

בחנות בחדרה תוכלו למצוא את שירה, שעוסקת בעצמה בעיצוב, ועוזרת לכל הלקוחות לקבל את ההחלטות הכי נכונות. "יכולים להגיע אליי עם תמונה של החדר ואני מתאימה כל מה שצריך", היא מספרת.

לרהיטים שעשויים כולם מעץ מלא יש יתרונות רבים מאוד: קודם כל אפשר לשטוף לידם במים, הם לא מתנפחים מכל טיפה. בנוסף, לא רואים הבדלי צבעים בין החלקים השונים של הרהיטים. כאשר משלבים בין עץ מלא לתחליפי עץ, תמיד נוצרים הבדלי צבעים.

מה ששירה לא אמרה הוא שכאשר יש שילוב של עץ מלא עם MDF לדוגמא, בגלל שהעץ המלא הוא חומר חי והתחליפים שלו הם חומרים מתים, נוצרים ניתוקים בנקודות החיבור ביניהם לאחר מספר חודשים.

כמובן שעץ מלא הוא הכי חזק והכי עמיד שיש, זו גם אחת הסיבות שבהיי ווד תוכלו לקבל עד 10 שנות אחריות על המוצר.

"מטבע הדברים, תחליפים מוזילים עלויות", מספרת שירה, "אנחנו גם מספקים את האיכות הטובה ביותר וגם מתחייבים על המחיר הזול ביותר בשוק על כל מוצר זהה. הרבה פעמים אנשים חושבים שהם ראו משהו מעץ מלא, אבל אז מתברר שזה רק חלק מהרהיט ורובו עשוי מתחליפים. אצלנו אין דברים כאלה".

שירה מזכירה גם את הפן הבריאותי: "בכל מיני תחליפי עץ נמצאים חומרים שהם הרבה פחות ידידותיים לסביבה. ברהיטים שלנו הם לא קיימים, ואז גם הילד יכול לישון טוב בלילה על המיטות המעולות שלנו וגם ההורים יכולים לישון טוב שהם לא מסכנים את הילדים".

בהיי ווד קיימים שילובים של מגוון גדול של צבעים, שיוצרים לעיתים רהיטים מאוד יצירתיים. גם פה יש הקפדה יתרה על התקן, שעומד בתקן האירופי הכי מחמיר שיש.

מעבר למיטות איכותיות, בהיי ווד אפשר למצוא גם ארונות מעץ מלא. בנוסף, בחנות לא גובים תוספת תשלום על שינויים בגודל המיטות או על שינויי צבעים.

המזרונים של היי ווד מיוצרים בארץ וחסיני אש, וגם זה מהווה יתרון גדול בהשוואה למתחרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות