fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סדי בן-דוד הצטרף לאביטן

בן-דוד שהתמודד בקדנציות האחרונות על ראשות העיר יהיה בקדנציה הקרובה חבר מועצה מסיעת הליכוד. גם חבר מועצת העיר, הרב בנציון נורדמן הודיע על תמיכתו באביטן
סדי בן דוד עם אביטן
סדי בן דוד עם אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

סדי בן-דוד, מי שהתמודד במערכות הבחירות הקודמות על ראשות עיריית חדרה וזכה לתמיכתם של אלפי מצביעים, הודיע השבוע על הצטרפותו לראש עיריית חדרה חיים אביטן. מעבר לתמיכה במועמדותו של אביטן אמור בן-דוד לשמש לאחר הבחירות כחבר מועצה מטעם הליכוד. גם חבר מועצת העיר, הרב בנציון נורדמן הודיע על תמיכתו באביטן. נורדמן נחשב בעשור האחרון לאחד מהדמויות הציבוריות המובילות והמוערכות בעיר בתחומי החינוך והעשייה השונים ולאחד מנבחרי הציבור הפעילים והאהודים ביותר.

ההכרזה של נורדמן על תמיכתו באביטן ובחבירתו לרשימת הליכוד למועצת העיר נעשתה בתמיכתו ואישורו של הגראי"ל אריה לייב שטיינמן שליט"א מנהיג הציבור החרדי אשכנזי במדינת ישראל. מדובר באיחוד כוחות היסטורי וייחודי מאחר שברמה הארצית יהדות התורה אינה חברה ושותפה בממשלה בקדנציה הנוכחית.

סדי בן דוד עם אביטן
סדי בן דוד עם אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

בן-דוד, אשר התמודד בבחירות 2003 ו-2008 בראש רשימה עצמאית, החליט בבחירות 2013 לחבור לרשימת הליכוד בראשות חיים אביטן. "לחדרה יש ראש עיר מצוין", אמר בן-דוד, "וחשוב שיהיו מסביבו אנשי ציבור טובים שיסייעו לו בעשייה עבור התושבים".

במערכות הבחירות הקודמות הצהיר בן-דוד: "יש לי חזון, יש לי ניסיון, יש לי דרך". השבוע הסביר כי הצלחתו של אביטן להפוך את חדרה מעיר קטנה המדשדשת במקום לעיר גדולה, משמעותית ומבוקשת במדינה, תואמת את חזונו. "אני אהיה מאושר לתרום מניסיוני ולעמוד לצד אביטן בעשייה למען המשך קידומה ופיתוחה של חדרה".

נורדמן ואביטן
נורדמן ואביטן (צילום: באדיבות עיריית חדרה)

בן-דוד, יועץ מס מחדרה, נשוי, אב ל-6 וסב לנכדים, הוא דמות אהודה בחדרה המקובלת על כל שכבות הציבור. במהלך השבועות האחרונים הופעלו על בן-דוד לחצים כבדים מצד מתמודדים שונים בבחירות הקרובות אשר ניסו לשכנעו לחבור לרשימתם ולהביע בהם תמיכה. אולם בן-דוד עמד, לדבריו, מאחורי ההחלטה שקיבל כבר לפני מספר חודשים להצטרף לעשייה הציבורית של אביטן ולתמוך בו לראשות העיר.

בסיעת הליכוד בעיר.
בשבוע שעבר הודיעה ועדת ההיגוי העליונה של תנועת הליכוד על תמיכתה בחיים אביטן לקדנציה נוספת. בכיר בסניף המקומי אמר השבוע: "בכל יום שעובר מצטרפים עוד ועוד אנשים ומביעים תמיכה באביטן, וזה כשבפועל הוא אפילו עוד לא החל בקמפיין רשמי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות