fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקודה למחשבה

הפועל חדרה/אולגה פתחה את העונה עם תיקו ביתי, והרבה סימני שאלה לקראת המשך העונה * הנקודה החיובית: האופי של השחקנים, שהצליחו להשוות בחיסרון מספרי * המשוכה הבאה: קריית אתא
מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום צילום: שלומי גבאי

הפועל חדרה/גבעת אולגה פתחה את העונה עם תיקו ביתי 1:1 מול הפועל הרצליה. בחדרה יצאו מהמשחק הזה עם רגשות מעורבים, כאשר מצד אחד ציפו לפתוח עם ניצחון ביתי, בטח כקבוצה שיש לה יומרות לעלייה. מצד שני, גם הרצליה נחשבת קבוצה חזקה וחדרה הצליחה להשוות בדקות הסיום עם עשרה שחקנים, כך שהאופטימיות מהמשחק הזה הגיעה דווקא מ-30 הדקות האחרונות.

השחקנים הביעו השבוע ביקורת על הצוות הניהולי שקבע כי שעת המשחק הייתה 14:30 כאשר רוב משחקי הליגה התחילו שעה מאוחר יותר בגלל חום כבד וקושי לפתח משחק איכותי על כר הדשא. "אי אפשר היה לשחק בחום כזה. זה היה מתיש ולא היה קורה כלום אם היינו משחקים שעה או שעה וחצי מאוחר יותר במיוחד שגם הרצליה היא לא קבוצה דתית", אמר אחד השחקנים.

מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום  צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום
צילום: שלומי גבאי

גם מאמן הקבוצה מומו ניסטל דיבר על החום בסיום ואמר: "המחצית הראשונה הייתה שקולה, מצב אחד לכל קבוצה. החום הכבד השפיע על השחקנים. בתחילת המחצית שנייה הרצליה השתלטה על המשחק וכבשה שער ובנוסף נשארנו בעשרה שחקנים. כאן החלטתי לשנות מערך ולהתקיף יותר והגענו לשלושה מצבים מסוכנים ובמצב הרביעי אסי גומה כבש את השער. מדובר בסך הכל במחזור הראשון ואני מרוצה מהאופי של השחקנים ומהיכולת בעשרה שחקנים".

במחזור הבא מצפה לחדרה משחק חוץ מול עירוני קריית אתא, שהביסה במחזור הראשון את אסי גלבוע בתוצאה 5:1. גם בקריית אתא בנו העונה קבוצה שאמורה להתחרות על המקום בליגה הלאומית ולכן מבחינת חדרה מדובר שוב במשחק קשה.

ראוי לציין כי גם בעונה שעברה קריית אתא בנתה קבוצה עם תקציב ענק וגם אז הגיעה חדרה כאנדרדוג במחזור השלישי והביסה אותה בתוצאה 0:3. במועדון מקווים כי תסריט דומה יקרה גם הפעם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות