fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכשל ניסיון ההפיכה

שלושה חברי הנהלה ניסו ללחוץ על היו"ר יעקב גלאם לבצע זעזוע והחליטו להתפטר לאחר שדעתם לא התקבלה. בסיום מהומה גדולה שניים מהם חזרו, והזעזוע גם בוצע, כאשר עמי אלחדד החליף את גל פיבך. הג'מאייקנית סשאנה קמפבל הצטרפה
יעקב גלאם. התפטר או "התפוטר?" (צילום: שלומי גבאי)

ראשי מכבי כישרונות חדרה אומנם החליטו על זעזוע בעמדת המאמן בשבוע שעבר, אך נראה כי ההחלטה לגבי מינוי המאמן החדש והדרך בה זה נעשה גרמה למהומה נוספת בתוך הקבוצה.

ל"חדשות חדרה" נודע כי שלושה חברי הנהלה החליטו להתפטר בשבוע שעבר מתפקידם, אם כי שניים כבר ביצעו סיבוב פרסה וחזרו לקבוצה.

הסאגה החלה ביום חמישי לפני שבועיים, כאשר נתן שפירא, מירי עיני ועופר פוני פנו לנציגי העמותה והיו"ר יעקב גלאם וביקשו לפטר מיידית את המאמן גל פיבך ולמנות את עמי אלחדד.

בעמותה זעמו על כך שהשלושה, שאינם חברי עמותה, מנסים לקבוע מקצועית, וזאת עם כל הכבוד לעזרה שלהם למועדון. זה הכעיס מאוד את השלושה, שהחליטו לנתק כל קשר. עיני, שאף עבדה כמנהלת הקבוצה, הודיעה על עזיבתה.

יעקב גלאם. התפטר או "התפוטר?" (צילום: שלומי גבאי)
יעקב גלאם. זימן את השחקניות לשיחת הבהרה (צילום: שלומי גבאי)

הבלאגן הגיע גם לשחקניות, שלא הבינו על מה כל המהומה. בעקבות זאת השחקניות זומנו לישיבה מיוחדת עם היו"ר יעקב גלאם, שדיווח להן על מה שקורה ואפילו הציג בפניהן את הדוחות הכספיים שהצביעו על ניהול תקין. במקביל, גלאן קיבל בסופו של דבר את המלצת שלושת החברים, ומינה את אלחדד במקום פיבך.

גורם במועדון אמר: "השלושה עשו סערה בכוס מים. הם חשבו שאפשר לבצע מהפכה כללית במועדון והם יהיו אלה שינהלו אותו מקצועית וכלכלית. אבל מועדון כדורגל הנשים בחדרה הוא מועדון מסודר והדברים מתנהלים כאן אחרת".

מבחינה מקצועית התחזקה השבוע הקבוצה בזרה שלישית. מדובר בשחקנית הג'מאייקנית סשאנה קמפבל, ששיחקה בעונה האחרונה בליגה הראשונה באיסלנד ונחשבת לאחת השחקניות הטובות בארצה. קמפבל משחקת במספר תפקידים ואמורה להיות דמות מפתח בקבוצה בחלק השני והמכריע של העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות