fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון 0:4 משכנע לחדרה בטבריה לפני כפר קנא

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

אנשי חדרה לא דמיינו שבסיום 90 דקות שחקניהם ירדו מכר הדשא כשתוצאת הסיום היא 0:4 לזכות הקבוצה של מומו ניסטל, לאחר תצוגת כדורגל אדירה באחד מהמגרשים היותר קשים בליגה א' צפון. חסרונם של אלירן חודדה ואבירן תורג'מן בחדרה כמעט ולא הורגש. דודי הלל ומנשה זלקה שפתחו במקומם עשו עבודה נהדרת והיו חלק בלתי נפרד מהניצחון הענק של קבוצתם.

כ-400 אוהדים טבריינים ועוד 2,000 של חדרה ראו פתיחה מסחררת של האורחת. אחרי חמש דקות בלבד משריקת הפתיחה קיבלנו כדור ברשת לאחר מבוכה גדולה בהגנת טבריה. אהוד מערבי ניסה להרחיק כדור שפגע באחד השחקנים וחדר פנימה, 0:1 טבריה. הלחץ של חדרה נמשך ובדקה ה-10 ויטלי גנון (מצטיין המשחק), הרים כדור לבן לולו שבעט מהאוויר, אך הכדור שלו הלך מחוץ למסגרת. בדקה ה-26 קיבלנו את השער השני. גנון עם בישול ענק לא ספר את טריקו גטהון באגף, חלף על פניו והעביר כדור רוחב מדויק לגומה שמקרוב כבש, 0:2.

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)
ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

במהלך המחצית השניה הייתה מגמת התעוררות מצידה של טבריה שהראתה מעט ניצוצות שהזכירו את היכולת של החודשים האחרונים, אך בפועל מיעטה לסכן את השער של עומרי אלון. בדקה ה-55 ויטלי גנון הרים כדור מסוכן לרחבה, הגנת טבריה לא הצליחה להסתדר, הכדור הגיע לאמיר טמניו שמול שער חשוף נגח מחוץ למסגרת. בדקה ה-78 החליט מומו ניסטל להוציא את אסי גומה שסחב שמונה כרטיסים צהובים, משמע אם היה מקבל צהוב נוסף היה מחמיץ את משחק העונה מול "רובי שפירא" בעוד שבועיים, סלים עמאש נכנס במקומו ואחרי שתי דקות על המגרש בישל את השלישי לאליאס זנה, 0:3. על שער הסיום היה חתום משה בן לולו שבדקה ה-89 נעץ את המסמר האחרון בארון של עירוני טבריה, וקבע את תוצאת המשחק 0:4 מדהים לחדרה.

ארבעה מחזורים לסיום העונה והפועל חדרה ממשיכה בדרכה המופלאה לליגה הלאומית. מדי שבוע מספרים אנשי חדרה על משוכה לא פשוטה ואז שחקניה באים למשחק ועושים את העבודה בצורה משכנעת. למרות זאת, המשוכה הקרובה במשחק החוץ מול צעירי כפר קנא ניראת כמשוכה הקשה ביותר עד כה.

מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

אומנם מדובר במשחק קצוות כאשר כפר קנא מדורגת במקום האחרון, אך השינויים שנעשו בכפר קנא בחודש ינואר והעובדה שהקבוצה ניצחה בשישי בצורה דרמטית את אסי גלבוע, תוסיף הרבה ביטחון לשחקניה. גם בסיבוב הראשון התקשתה חדרה בבית מול כפר קנא וסיימה רק בתיקו 2:2.

"מדובר בחיה פצועה שחייבת כל נקודה ואין לנו ספק שהם יבואו טירוף. בלי קשר יש לכפר קנא שחקנים מספיק טובים בכדי להקשות עלינו" הודו השבוע בחדרה. גם העובדה שמי שמאמן את כפר קנא הוא תושב חדרה צחי אילוז מאתגרת את המשחק הזה. אילוז גם נחשב לחברו הקרוב של מאמן חדרה מומו ניסטל ותמיד יש עניין רב במשחקים בין השניים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות