fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון על גלגלים

כדורסלני סל-גל ותלמידים (צילום: דוברות)

קבוצת הכדורסל "סל גל" בכסאות גלגלים, התארחה בשבוע שעבר במספר בתי ספר בחדרה, למפגש עם תלמידים ולמשחק כדורסל ידידותי. בתי הספר שהשתתפו במפגשים הם תיכון חדרה, תיכון בית אליעזר, חטיבת ביניים של תיכון חדרה וחטיבת ביניים ישיבת בני עקיבא.

ספורטאי "סל-גל" נפגעו במסגרת שירותם בצה"ל או בתאונות שונות, ונותרו נכים. הקבוצה מקיימת מפגשים חינוכיים ערכיים עם תלמידים, בני נוער, חיילים וכדומה, ומהווה כלי עוצמתי להעברת מסרים בנושאים כגון בטיחות בדרכים, קבלת השונה, הזכות לכבוד והחובה לכבד, התגברות על קשיים ומכשולים, ניצחון הרוח ועוד.

כדורסלני סל-גל ותלמידים (צילום: דוברות)
כדורסלני סל-גל ותלמידים (צילום: דוברות)

המפגשים נועדו לקרב בין הקהילה לבין אוכלוסיית הנכים, כאשר באמצעות המפגש והמשחק המשותף, נחקקים המסרים בצורה חווייתית אצל  התלמידים ובני הנוער ונוטעת בהם ערכים חשובים שקשה להעבירם באופן רגיל.

מנהל ישיבת בני עקיבא הרב אלמוג וגנר: "המפגש שחוו התלמידים היה עוצמתי מאוד, והם היו קשובים לדברי הספורטאים"

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "כשהציגו בפניי את הרעיון להביא את החבר'ה האלה למפגש עם תלמידים, היה לי ברור כי מדובר באקט חינוכי מהמעלה הראשונה. הספורטאים הנכים שמביאים למדינה כבוד רב, הם סמל למצוינות, לערכיות ולכוח רצון בלתי נגמר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות