fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסו אביטן חתם לעונה נוספת בהפועל חדרה

ההצלחה נותנת את אותותיה, ומאמן המוליכה המפתיעה של ליגת העל ימשיך עם הקבוצה גם ב-2019/20
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, חתם על חוזה לעונה נוספת כמאמן הקבוצה. כך נחשף בהודעה רשמית שפרסמה העולה לליגת העל. "אני גאה ושמח להמשיך עם המאמן הכי טוב בארץ", מסר יושב ראש המועדון אורן גולן.

הפועל חדרה קיימה מסיבת הפתעה לכבודו של אביטן, שחגג את יום הולדתו ה-47 בשבת האחרונה במהלך הניצחון 1:2 על בני סכנין. במהלך האירוע, גולן חשף שהצדדים ימשיכו את ההתקשרות המוצלחת גם בעונה הבאה. לטענת גולן, כבר במהלך מחנה האימונים – שכמובן נערך זמן מה לפני פתיחת העונה המסחררת – השניים סיכמו על המשך דרכו של המאמן ובימים האחרונים נחתם החוזה באופן רשמי.

הפועל חדרה בסכנין. צילום: שלומי גבאי
הפועל חדרה חוגגת בסכנין. צילום: שלומי גבאי

בתום חמישה מחזורים בליגת העל, הפועל חדרה – ששבה לליגה הבכירה העונה אחרי 39 שנות היעדרות – מוליכה את הטבלה עם פתיחה מרשימה של ארבעה נצחונות, תיקו וללא הפסד והיא עם 13 נקודות מתוך 15 אפשריות. אביטן, שהצטרף לחדרה אחרי שלוש שנים כמאמן הנערים של הפועל באר שבע, הגיע לקבוצה מהשרון בקיץ 2017, אז עלתה הקבוצה מליגה א' לליגה הלאומית. בתום עונה אחת בליגת המשנה, עלתה הפועל חדרה בהנהגת ניסו אביטן לליגת העל כשסיימה במקום השני בליגה הלאומית אחרי הפועל תל אביב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות