fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך בית כנסת בבורגס לזכרו של תומר בוסי מחדרה

מדריך הטיולים תומר בוסי מבית אליעזר נהרג לפני חודשיים בתאונה ביוון. משרדו במסעדת בית חב"ד בבורגס הפך לבית כנסת. אמו: "היתה שמחה מהולה בעצב, אבדתי בן צעיר"
תומר בוסי
תומר בוסי ז"ל (צילום פרטי)
תומר בוסי
תומר בוסי ז"ל (צילום פרטי)

חודשיים אחרי מותו של תומר בוסי ז"ל, 28, מבית אליעזר בתאונת דרכים באי כריתים שביוון, נחנך ביום חמישי במשרדו שבמסעדת בית חב"ד בבולגריה בית כנסת על שמו.
בוסי ז"ל , היה ממקימי 'מסעדת הבית' של בית חב"ד בבורגס, המסעדה הכשרה היחידה שממוקמת בעיר הנופש. שותפיו וחבריו החליטו להקצות את משרדו ואף חלק מהמסעדה ולהקים בשטח זה בית כנסת על שמו. לבית הכנסת הוכנס ספר תורה לעילוי נשמת חמשת הנרצחים בפיגוע התופת לפני שנה בבורגס, בשנה שעברה. את טקס הכנסת ספר התורה וחניכת בית הכנסת כיבדו שגריר ישראל בבולגריה, משפחות ההרוגים ועוד. את הטקס הוביל השליח הראשי של חב"ד' בבולגריה, הרב יוסף סלמון, המפעיל את בית חב"ד בעיר סופיה במהלך השנה כולה ואף את בית חב"ד בעיירת הנופש בורגס.

אימו של תומר, שושי בוסי לחדשות חדרה: "היה לי שמח וגם עצוב מאוד. שמח כי זה דבר מאוד משמח שמנציחים את שמו, זה כבוד גדול בשבילינו. עצוב כי אבדתי בן צעיר. תומר היה בחור עניו, מלא מעשים טובים שעוזר לזולת ומצליח. כל האבל לא עשינו כלום, החברים ארגנו למענינו את השבעה מאהבה ובהתנדבות מלאה. אני בוכה כל הזמן וגם בעלי, הוא היה  בן אוהב ומחבק, שהייתי מאחלת לכל אחד. כולם אמרו לי תמיד 'איזה בן יש לך' וככה גם עכשיו.  עכשיו אנחנו גם מתחילים לכתוב ספר תורה לזכרו וכל מי שרוצה לתרום למען מטרה זו מוזמן".

בית כנסת בבורגס לזכרו של תומר בוסי ז"ל
בני משפחתו של תומר בוסי ז"ל בבית הכנסת. (צילום: דקלה בוסי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות