fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוסעים לסרביה, מנצחים בגביע

מכבי חדרה מליגה ב'. בשביל ההובי (צילום: עצמי)

קבוצת הבוגרים של מכבי עירוני חדרה החלה אתמול (חמישי) את העונה באופן רשמי עם המשחק הראשון במסגרת גביע האיגוד מול הפועל מגידו מליגה א' עם ניצחון 58:75.

בשבת לפנות בוקר תצא הקבוצה למחנה האימונים בסרביה ותקיים את ההכנה האחרונה לקראת העונה הקרובה שתתחיל בעוד שבועיים במשחק חוץ קשה מול אליצור נתניה, שנחשבת למועמדת העיקרית להעלות מהליגה הארצית לליגה הלאומית.

קבוצת הבוגרים בליגה ב׳, של מכבי חדרה, פתחה את העונה במשחק גביע בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות. ההגרלה זימנה לחדרתים מפגש מרוחק מול הפועל חבל מודיעין. הנסיעה הארוכה כנראה נתנה את אותותיה והחדרתים פתחו את המשחק בצורה חלשה. אך ההמשך היה הרבה יותר טוב. החדרתים נצמדו למארחים והצליחו לעלות ליתרון ברבע האחרון. שחקני חדרה לא הסכימו לחזור את כל הדרך בלי ניצחון והצליחו לנצח על חודה של נקודה, 78:79.

מכבי חדרה מליגה ב'. בשביל ההובי (צילום: עצמי)
מכבי חדרה מליגה ב'. בשביל ההובי (צילום: עצמי)

קבוצת הבוגרים המשחקת בליגה ב׳ נוסדה לפני 15 שנה ומורכבת משחקני עבר של המועדון ששיחקו ברמות הגבוהות יותר בעבר וכאלה שלא יכלו לשחק ברמות יותר גבוהות מטעמים אישיים ורצו להמשיך עם הכדורסל כתחביב. הקבוצה עלתה ושיחקה מספר פעמים בעבר בליגה א׳, אך כרגע הקבוצה נהנית בליגה ב׳.

הקבוצה מקבלת חסות על ידי חברת 'פסגה' כאשר אחד מראשיה, דורון ברדה, משחק בקבוצה. מי שמאמן את הקבוצה הוא טל נימצן, שגם משחק בה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות